Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

jeevil

"so long, and thanks for all the fish!"

Male
15 years old
United States
Last Login:
1624583361000
Song: Half Life 2 Episode 2 OST Sector Sweep

jeevil is in your extended network

jeevil's Latest Blog Entry
WATCH MY VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [view more]
3 [view more]
myspace isnt fun anymore [view more]
TODS is gonna go :( [view more]
2000 VIEWS [view more]
jeevil's blurbs

About me:

old acc was id 17248
­
games I play/like: Rainbow 6 Siege, CS:GO, CS:Source, Fallout 4, Portal, Half Life 2, Rising Storm 2: Vietnam, Insurgency: Sandstorm, LEGO Star Wars complete saga, Minecraft (I have both versions), the Henry Stickmin Collection, BONEWORKS, H3VR, Pavlov, Echo VR, Gorilla Tag
leave a comment and/or friend me on steam
­
My music taste ranges everywhere from 50s, 60s, 70s, 80s, 90s and even some newer stuff like neil cic
­
I am an INTP-T for people who give a shit about that stuff

thank you:

koala for the fake notification css and thank you for utf for the view counter!
https://mvc.penguins.win/red.png

message me for my discord

Who I'd like to meet:

people who play the games I play, other people who have similar taste in music as me

jeevil's Fwiends Space
jeevil has 226 fwiends.
View All jeevil's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
アウレリウス
1623440568000

ive seen people say it's a dick pic :)

sad
1623513446000

glad you liked it( '▿ ' )

Shiba Blopotter
1622489590000

half life 3
trollface.png

zoe is swag
1620307856000

it makes ppl look like theyre yelling.

Shoebox
1620260580000

a distant memory :[

zoe is swag
1620060495000

yes, u only speak fax

FawkesMcCloud
1619486230000

No way

Jaden Desmond
1619411603000

there is none right now, still thinking of one.

Harrison
1619030900000

congrats on finding all my other social media hope you like it

Tyler Mii
1619023637000

jak-o

Yoshiwasinnocent
1618721726000

Why is this page okay on the Wii?

gingrrbabez
1618693925000

nah it aint automatic lol i just have a lot of time. love the css on ur page omg its so good <3

Tyler
1618515793000

thank you

Tom Nook
1618465495000

btw i’m improving on my weight :)

Tom Nook
1618465475000

First comment on your page lmao

Harrison
1618453817000
zoe
1618425018000

stitch real

WillowRo
1618395751000

aaa, HL is amazing!! have you tried alyx?

Tyler
1618333704000

It’s almost here 😳😳

FawkesMcCloud
1618164948000

Hl1 boring? You must not be playing fast enough.

FawkesMcCloud
1618164612000

Hl1 better than hl2 and god can't convince me otherwise.

viktor
1617990163000

HL2 check

FawkesMcCloud
1617635410000

Joe booga

kokichi
1617402966000
Everett Feldt IV
1617393691000

yeah i think so. hopefully if i provide a "backup" property, it could be a solid color if the gradient fails?

Everett Feldt IV
1617368181000

i think this was an issue before as well, it works fine in chrome + safari. ill see what i can do with browser support for gradients i guess

Master Chief
1617309201000
FawkesMcCloud
1617228187000

I a

Tyler
1616812204000

Bro what are you talking about?

poisoncherry
1616809659000

i cant wait 2 get arrested, i hope the officer is tall and hot and arrests me with black furry handcuffs 😈😈😈😈😏😏😏😏🥵🥵🥵🥵🥵🥵😩😩😩😩😩

poisoncherry
1616809699000

muy bueno

poisoncherry
1616809351000

hola nino, como estas

UncleJesse3000
1616695267000

i mean you're not wrong it kinda does

FawkesMcCloud
1616436821000

Sorry man. I only take the top 1% of the top 1% of images on my page.

huellas
1616354941000
randomtrash
1616183801000

epic troollge incoming
hidevwhile you can

koala71783
1616064398000

When

UncleJesse3000
1615998172000

uhhh quick warning, uncle jesse's milk delivery service is not liable for any infections, diseases, illnesses or sickness that one might experience after the consumption of the milk. enjoy the milk at your own risk, and have a good day!

Bill
1615964233000

dayum son never thought i'd see someone use sector sweep as their song
i really like sector sweep :D

UncleJesse3000
1615928551000

the milk must've expired

UncleJesse3000
1615928424000

nice

UncleJesse3000
1615857325000
UncleJesse3000
1615857313000

of course good sir, let me see here... milkiest milk i've got...

llilywebskateboarder
1615842560000
UncleJesse3000
1615848017000

i'm the milkman and i'm handing out milk, you want some milk?

llilywebskateboarder
1615829196000

Dreams by Fleetwood Mac on the black and white album:)

llilywebskateboarder
1615581641000

I did uninstall the app,,, I didn't delete my discord you can still add me

llilywebskateboarder
1615572302000

I just need to focus on school for a bit:) plus it didn't look like anything was going on in the server:'(Don't worry I'll come back

FawkesMcCloud
1615395735000

Satan wrote JavaScript

UwuFoxXD
1615371457000
nono
1615313646000

what ?

CRT
1615249410000

/// 1/2 LIFE ,<< >>. QuQ<<

tay
1615152401000

i love ur css! thanks for the add

Justin Bieber
1615036534000
Sspass
1615019200000

That will be funny worst case scenario one of them will die from a heart attack I will just keep them away from the public

Sspass
1615018474000

Lmao I think the Teapot pfp will make them think my page is old people friendly but wait until they find out there's no scrollbar >:) jokes on all the old people, I want to put a scrollbar on my page but I'm 2 lazy to do it every time I go to edit my css to put one I just change my background and forget what I was spouses to be doing

Salamni :P
1615005907000

sector sweep is out of character with what you do in the game imo
it's still a fucking banger

Official Charli
1615001408000

Thx 4 the add

kokichi
1615000798000
Tyler
1615000682000

I know my lack of motivation for everything is really funny, why are 3 people all commenting on my page at once

Salamni :P
1614713959000

sko'ged

Harrison
1614702381000

ye i finally removed the scroll bar for a complete full screen experience 0 clutter

UncleJesse3000
1614705072000

birthday month hell yeah thanks man :)

Tyler
1614664019000

SHhh I’m going to be comeback from the dead officially tomorrow, but don’t expect anything cool to happen. For now I’m dead

oscar@blue
1614645379000

nice page jeevil!

broski the 50th
1614627779000

yeah he's really good! have you seen once upon a time in hollywood? i've had it on my watchlist for a while, but tbh i know nothing about it aside from it being a tarantino film. what can i expect from it?

broski the 50th
1614626454000

i do, actually. off the top of my head i remember really liking the kill bill movies, pulp fiction, django unchained and inglorious basterds

Mr. UWU
1614571702000

yep

UwuFoxXD
1614493707000
Salamni :P
1614463767000

your page is so nostalgic how-

llilywebskateboarder
1614370999000
hey_socks
1614313266000

my preferred sock height? i would say knee length but the average ankle height is fine as well.

HeavyWeaponsGuy
1614286641000

Heavy like page :)

Tyler Mii
1614017597000

Great page. it doesn’t work on mobile

Jerome Puseslay
1613980454000
Club Penguin 🐧
1613924194000

https://i.gyazo.com/0b7d2781d5a6d53e8cad6882cbf1e5c6.png
Congratulations! You're a member.🐧 Explore more ways to play!
Membership provides more exploration and creativity!

Members enjoy Club Penguin's commitment to creating a safe and fun online entertainement experience that includes:

-Unlimitides acces to everyting in Club Penguin
-More games, themed events and unique activities
-Exclusive special features and priority server access
-Secure online payment methods
-News things for your child to discover and play every week
-And more...!

taki
1613871338000
Sspass
1613810625000
Everett Feldt IV
1613790521000

i prefer hl1 ending song

LvUrFR3NZ
1613777899000
cvrsed
1613761217000

very cool

pinterestwhore
1613755681000

ur account is so cool omg !! <3

Fierybattlehawk
1613716814000

thank you! it looks great

Shiba Blopotter
1613576649000

OMG!! Did you really used my image named "loul.png" of 520 x 423 pixels with the size of 19,8 Kilo Bytes for a comment send the Tuesday sixteen February Twenty-Twenty-one at 21:36 (9:36 PM) on the page of utf-16 (id 45) from myspace.93 without MY permission??!?! Not cool, bro!

k1-b0
1613544224000

i love ur page omg

utf-16
1613508983000

Why tolled :---(

Noloko
1613441138000

wow dude that
was fucking

yunggook
1613439865000
Salamni :P
1613410923000

that man really dancing doe :flushed:

llilywebskateboarder
1613406844000
Shiba Blopotter
1613387060000

Thank you

TinCS
1613326999000
maxielikesplants
1613335784000
redkyoin
1613290957000

I don't even remember

Tyler
1613204759000

source deleted, it used to be my profile picture

Tyler
1613204180000

hehe

Sspass
1613145369000

Hello!
Thank you so much for the add 💖
https://i.postimg.cc/PxDMtHSQ/20201212-011314.gif
Hi hi! Oo love your page! Cool favorite games :D! You seem so cool I love the dancing duck so much lol.
https://i.postimg.cc/jd21D7Hh/0cdbbe79-c425-42bc-af3a-418b73d350c7.gif
Have a great day and take care 💖

Water
1613107364000

swaws

(99/100)