Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

oblivion

"vampire community interact! <3"

Ex-President
69 years old
Poland
Last Login:
1618314446000
Contacting oblivion
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: Prokofiev - Dance of the Knights

oblivion is in your extended network

oblivion's Latest Blog Entry
TYSM FOR 420 FWIENDS AAAAAAAAAAAAAAAA [view more]
new css!! /dm if you need css help [view more]
tysm for 69 fwiends <3 [view more]
oblivion's blurbs

About me:

⛧ nico ⛧
⛧ mbti type: ENTP ⛧
⛧ any pronouns ⛧
⛧ MY KINLIST: ⛧

  • luci [disenchantment]
  • sheogorath [TES IV oblivion]
  • venti [genshin impact]
  • gyro zeppelli [jjba]
  • lestat de lioncourt [interview with a vampire]
  • dazai osamu [bsd]
  • astarion [baldur's gate 3]
    ⛧ MY MUSIC TASTE: ⛧
  • mayhem
  • darkthrone
  • emperor
  • bathory
  • burzum
  • xasthur
  • slayer
  • anthrax
  • slipknot
  • my chemical romance
  • korn
  • ozzy osbourne
  • nine inch nails
  • rage against the machine
  • system of a down
  • christian death
  • murderdolls
  • cannibal corpse
  • type o negative
  • the cure
  • marilyn manson
  • kittie
  • paralysed age
  • horror vacui
    ⛧ FAV ANIME/MANGAS:⛧
  • berserk
  • attack on titan
  • black butler
  • one piece
  • jojo's bizzare adventure
  • yu-gi-oh!
  • bleach
  • hunter x hunter
  • magi
  • naruto
  • black clover
  • owari no seraph
  • castlevania
    ⛧ FAV GAMES: ⛧
  • the elder scrolls [mainly skyrim and oblivion]
  • bloodborne
  • the witcher: wild hunt
  • nier automata
  • baldur's gate 3
  • fire emblem three houses
  • persona5
  • final fantasy series
  • zelda BoTW
  • fallout 4
  • devil may cry
  • I play genshin, dm if you wanna play with me! [american server]

<css is mine/dm if you need help with css!>

⛧BEST BOY: EREN YEAGER [aot]⛧
⛧BEST GIRL: NAMI [one piece]⛧
⛧instagram: yyeagerx [editor]⛧
https://thumbs.gfycat.com/ElatedRawIvorygull-small.gif

Who I'd like to meet:

  • swag people only
    ─────▄───▄
    ─▄█▄─█▀█▀█─▄█▄
    ▀▀████▄█▄████▀▀
    ─────▀█▀█▀

https://66.media.tumblr.com/03bc9f342f7771a83d8bbcaaad6a1a0a/2de9771b166e77ef-10/s400x600/6d77ce5915a57348ef787722aaac5822f35bd4b5.gif

oblivion's Fwiends Space
oblivion has 626 fwiends.
View All oblivion's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
sangwooslander
1618132790000

UR PAGE IS SO COOL AND YES EREN YEAGER BEST BOY INDEED<3

アウレリウス
1617786809000

ty for adding! love ur page<3

cxxc
1617793230000

nice page

prettybones
1617710789000

thank you for the add!! im part of the vampire community <3

headfirst4vampz
1617652782000

thanks 4 the add! ur music taste is elite

guy
1617652186000

KEWL PAGEEE!!

hays4horses
1617440000000
dweeb
1617247412000

god ur profile is amazing xx

x_nek0_cupc4kez_222
1617190662000
dark_reunion
1617103743000

your page is sooo cool!!! I loved it <333

minato
1617103719000
eat
1617008050000

thanks for the add! love ur page :)

GoreMaster
1616922901000

Thanks for the add! I love your page!!

nagito
1616922875000

ty for the add!!
ur page is swag

crowsandcorvids
1616783374000

thx 4 da add!! ur page is rlly sick! <3333

slipknotty
1616751602000

luv ur page ! <3

xxmychemtopx
1616745571000

UR PAGE IS SO COOL AND UR MUSIC TASTE IS AMAZING <3

insomnisan
1616676033000

thanx 4 the add, the black and red theme fits so well with dance of knights

Doctor
1616675920000

ty 4 the add!!! Nice page

feint
1616599899000
deniz
1616536804000

thx for the add, cool page btw 🦇

Bloodsexandbooze
1616446548000

thank you 4 add, your page is so cool

mxxnwater
1616406537000

Thank you for the add! Your page is so cool, i love it!!! <3

HAKUJE CI GENITALIA
1616396704000

piękny profil, serdecznie pozdrawiam <3

kekiweh
1616330004000

ur page is so cool :))

+TR!B0UL3T+
1616235707000

dope page, also your music taste is elite !!

hamletmyking
1616172283000

thx for the add! your page is awesome !! C:

pogrzebehleny
1616017317000

tysm 4 add! I love your page is soo cute :33

kokichi
1615991150000
bunchesofbudgies
1615990884000
PleasureRats
1615916447000

your page is legit perfect. it is everything i wanted in a page and more. and i cannnottt stress on the fact of how divine your music taste is! ty for the add<3

TerryDavisW40R3
1615846856000

Christian Death is really good you should listen to Rudimentary Peni and Theatre of Ice if you haven't already.

TerryDavisW40R3
1615846419000

Ur taste in music is really good what is your favorite Bathory album?

KAISTERR
1615823682000

MUAH i love urr pagee

ghosttedward
1615801833000

thank you for the add, you and your page are so so cool :D

luanabanana
1615553858000

dude i love ur page!! thank u for the add :D

Sspass
1615559883000

Hello!
Thank you so much for the add 💖
https://i.postimg.cc/PxDMtHSQ/20201212-011314.gif
Beautiful page 🙇!!, we share most of the things :D!!
https://i.postimg.cc/jd21D7Hh/0cdbbe79-c425-42bc-af3a-418b73d350c7.gif
Have a great day and take care 💖

uh.localwizard.caleb
1615552111000

AAGHGFHFGG YOU SEEM SO FUCKING COOL AND YOUR PAGE IS AMAZING. THANK YOU FOR THE ADD ILY.

bl0odink
1615534745000
ceescandie
1615491507000

UGH U SEEM SO COOL AND NWENFW THE GAMES U PLAY ARE SO GOOOOD AND THX FOR THE ADDD

lilsoi
1615402582000

yess i lov victorian vampires''

swagger666666666666
1615373215000

thx 4 the add, i luv ur page sm<3333

daisyxxlatte
1615371193000

Dear Satan, your page is literally my dream come true. It is perfect in every way. Thank you for the add (㇏(•̀ᵥᵥ•́)ノ)

DuckTheShark
1615371154000

thanks for the add this page is sick (in a good way)

Bugju1c3
1615347484000

this is such a chill space dude, ur page is perfect :0 <3

4t4k3
1615322349000
sincerely yours
1615291144000

oh, this is quite a nice spot,,,,, i like it here,,,

kinniewh0r3
1615273845000

A SHEOGARATH KINNIE??? HELLO??LETS BE FRIENDS WTF

danganronpafan
1615273909000

i love your page omg

dull mindset
1615236622000
Keaton
1615220257000
Harrison
1615141536000

yo thx 4 da add its quite nice hearing orchestrated music on myspace, your page is absolutely amazing!

sarah
1615106053000

omg i love the elder scrolls !!!!! ur page is so sick!

Niravam
1615028365000

on that spooky satan shit

katofeles
1614879066000

HI FELLOW MAGI FAN!!!
thank you for the add you person of culture

Brain.Mold
1614802486000

ur music taste is FIRE! ty for the add <3

Inanna
1614800163000

Your page is so cool

VampgutS
1614792908000

Thx 4 the add, everything ab this page is poggers♡

Death-Scythe
1614777935000

thanks for addin me

deathonyourlips
1614766287000
oblivion
1614764822000

@♡canela♡

ofc bae ❤

♡canela♡
1614757590000

can I be your foolish peasant mistress who doesn't know she's gonna be dismembered and eaten👀

corpse
1614756756000
bl4d3zl1k3g0r3
1614697583000

your page is lovely. <3

hevans
1614689190000

thanks for the add! i absolutely looove the theme this page is conveying

metanoiafairy
1614678385000

your page and music taste are both immaculate. hope we can talk sometime :) <3
https://cdn140.picsart.com/312841284258201.gif

susimi
1614678162000

thanks for the add ur page is so cool <3

sunyshore
1614671483000

thanku for the add!!!! i love ur page!! and ur music taste is superior <3<3

mcphr
1614670967000

sick page!!!!! (ahhh lestat)

__veinai
1614670831000

Your page is so lovely!I like it a lot!

poisoncherry
1614640429000

TYSM FOR THE ADD I LOVE THE SONG ON UR PAGE SO MUCH<33333

marowad
1614640059000

tnx 4 the ad fellow vampire

xxbl00d.br41nz
1613611428000

ur pag3 is so cool!! thx 4 da add

oblivion
1613593982000

@xXvmprXx this was the idea <3 glad u like it!

xXvmprXx
1613592115000

your page makes me feel like a 19th century vampire.. i love it!

Redjo
1613513159000

Thanks for the add! Your page is really cool!!!

vampiregoths
1613437013000

i love the font >_<

minivann
1613440188000

w o a h

misandr1st
1613294003000

YOU HAVE SUCH A COOL PAGE!!!!!!!! love ur music taste

L0LVE
1613231825000

really nice page you got there

Absentee Father
1613224439000

uGHH YOURE SO MF COOL OH LORD

charlize
1613184284000

thx 4 the add <33 can i just say it's so pleasant 2 meet another vampire on here
much love xx

xXblo0dyxkissxX
1613156385000
Opyx
1613155800000

Ty 4 the add! your page is really mf cool

binguwu
1613151730000

Hey! i play on the NA server! also, i love your page its so swaggy!! :O

oblivion
1613151231000

@cemetery_drive absolutely

go vampire community gooo!!

cemetery_drive
1613151151000

thx 4 add lets be vamps 4ever („• ֊ •„)

Orion
1613150531000

oooooooo poggers page !

godofheathens_
1613150296000

your page is also very poggers :D

oblivion
1613150206000

@clown_lord damn im so sorry i probably couldnt survive that
probably wont happen to me tho i have the game on ps4 nintendo switch and soon buying it on pc bsdfhjksf

Clown_Lord
1613148859000

Ngl same. I love that game with a burning passion, but my dad sold my PS so I can't really play anymore :/

oblivion
1613148520000

@clown_lord skyrim raised me not my family lmao
you cant imagine how attached i am to this game
also thanks!

Clown_Lord
1613148444000

Thank you! Yours is so wicked, I use to play Skyrim religiously lol

nyanbinory0_o
1613143873000

You have great taste in anime ◥(ºᵥᵥº)◤ thankz for the add!

~IwaOi~
1613117063000

I'll help U if you want ∩(´∀`∩)

(95/100)