Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

d00mKittY999

"ThE dEaD dAyS aRe On ThEiR wAy"

Agender
16 years old
United States
Last Login:
1624951858000
Contacting d00mKittY999
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: Motionless In White - America

d00mKittY999 is in your extended network

d00mKittY999's Latest Blog Entry
questionnn!!! :D [view more]
wtf.. [view more]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA [view more]
plz read, thank you :) [view more]
random stuff about me [view more]
d00mKittY999's blurbs

About me:

https://64.media.tumblr.com/fb8f5298454a6cb8fa1dc39b15b5e469/e47ee90081e2c1e5-b1/s250x400/f99dea4bf0f1dd56dd5c5530900e45a4a87966d7.gifv
https://64.media.tumblr.com/b242cd3ef3b890e3739108c48bf667fb/328ddfa471e9b759-00/s250x400/e2d7291be2d3a200b32cdbc2de4256b244a5453b.gifv
i like frogs :))
any pronouns
red bull >> monster
i change my mp3 a lot hehe
𝐩π₯𝐳 𝐝𝐨𝐧'𝐭 π›πž 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐦𝐞! 𝐒 𝐝𝐨𝐧'𝐭 π›π’π­πž (‾◑◝)
one of my favorite bands is Get Scared :")
https://bit.ly/3g2NNJk β—„ 𝐛π₯𝐨𝐠 𝐚𝐫𝐜𝐑𝐒𝐯𝐞
INFP
https://th.bing.com/th/id/R68f348738e266245c626a9d6a7949c45?rik=JOoa6LsOjDkwRw&riu=http%3a%2f%2fwww.glitters123.com%2fglitter_graphics%2fGothic%2fGothic-Glitters-18.gif&ehk=EGGl2bzg3vLtPV4IgulP%2fsMgIM7EbySvNAGWmBpMvx4%3d&risl=&pid=ImgRaw

https://64.media.tumblr.com/fb8f5298454a6cb8fa1dc39b15b5e469/e47ee90081e2c1e5-b1/s250x400/f99dea4bf0f1dd56dd5c5530900e45a4a87966d7.gifv
π–˜π–”π–ˆπ–Žπ–†π–‘π–˜:
π–Žπ–“π–˜π–™π–†π–Œπ–—π–†π–’: wyrm.8
π–‰π–Žπ–˜π–ˆπ–”π–—π–‰: wyrm#8127
π–˜π–Šπ–ˆπ–”π–“π–‰ π–Žπ–“π–˜π–™π–†π–Œπ–—π–†π–’ π–†π–ˆπ–ˆπ–”π–šπ–“π–™ (π–žπ–”π–š π–Œπ–Šπ–™ 𝖙𝖔 π–˜π–Šπ–Š π–’π–ž π–‹π–†π–ˆπ–Š!): wyrm060
π–™π–šπ–’π–‡π–‘π–—: wyrm8
π––π–šπ–”π–™π–Šπ–›: wyrm88
π–Šπ–›π–Šπ–—π–˜π–π–Žπ–Šπ–˜: wyrm8

Who I'd like to meet:

just anyone who isn't a creep, racist, homophobic, transphobic, sexist, 𝐩𝐞𝐨𝐩π₯𝐞 𝐭𝐑𝐚𝐭 𝐬𝐭𝐞𝐚π₯ 𝐜𝐬𝐬, etc.
https://64.media.tumblr.com/18c115914072a7dfd511303d22f2b1a7/b358aa43ae8c09a1-0c/s250x400/ef5ac09b29b968dd83d924222da44d409b1c2956.gifv

d00mKittY999's Fwiends Space
d00mKittY999 has 1300 fwiends.
View All d00mKittY999's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
ash.cant.sleep
1624899684000

HEYOOO JUST INCASE U FORGOTYOUR PAGE IS SO SEXY

Genesis
1624783440000

YEAH LMAO I POSTED AND SWITCHED PAGES AND I ALREADY HAD A COMMENT I WAS SO SHOCKED

Genesis
1624778032000

That was the fastest blog comment I have ever received oh my

jacob's_academia
1624742025000

i love ur page its such an aesthetic ❀❀

xxmychemtopx
1624738972000

yes ofc i would love that :3

Xx.Grim_Reaper.xX
1624738738000

bro your page is so pretty!!!!

Delirious37~*
1624687440000

Wow your page is so pretty and nice :O

Kuromi
1624678303000

I'm literally going to die if I don't know how to do it. (α—’α—£α—•)՞

buglover111
1624662442000
eunice
1624656729000

hiii, ty for the add :)

koRnluver630
1624644098000

ur theme is to die for, I LOVE UR PAGE SMM <3 thx 4 the add

Batsinhorrorland
1624599628000
xXashthehashbrownXx
1624570148000

thnx 4 adding! luv the page! :3

d00mKittY999
1624567771000

ikr??? god that movie was amazing

c
1624532365000

fuck yeah you know about the blackcoat's daughter. it's a sick movie but so difficult to stumble upon it's a shame.

lookred
1624535976000

<3 ur page is so cool

bunnypawz
1624562256000
fisheatingsushi
1624509599000
cybermarlain
1624490782000

SUCH A COOL THEME!!!

Marsie uwu
1624472122000

i really love ur theme <3

The Muffin Man
1624299365000
scenecoric
1624086127000

agh! ty for the add!! ur layout is sick!

clowncoremothership
1624027285000
INVADERSCENE
1624064762000

THANKS FOR THE ADD! IF YOU'D LIKE PLEASE CHECK OUT OUR SCENE & EMO CLOTHING STORE WWW.INVADERSCENE.COM & DEPOP.COM/TEEJ99

gh0ul_XC
1623487353000

THANKS FOR THE ADD <3

Morty
1623410922000

nice page

tommy
1623368604000

OMG UR PAGE !! LOVE IT ^FT^

metallica
1623328802000

thanks for the add! :D nice page and taste in music!! 🀘

trashacc
1623253864000

THANK UOU SM THE PURPLE ON YOUR PAGE IS SO FUCKING COOL :))))

deprssdcookie
1623205321000
danny
1623135405000

ofc!! please do stay safe :]

danny
1623134905000

poppytwt is a community on twitter usually who fetishize minor mcyts, such as tommyinnit, tubbo, ranboo, purpled ect..

Suvariya~
1623062534000

Your page so cool :3 <3<3

xxcHeMiCaLbLaDezxx
1623060850000

i LOVE YOUR PAGE!! thx 4 the add! :D

headfirst4vampz
1623024921000

Thanks for the add!! :] yr page is sooo cool

xXSaintWhatsernameXx
1623021795000

Thx for the add XD

emo.seahorse
1622976088000
sayaka
1622959609000

Ty for the add! tysm ;)

BlackRockShooter
1622956011000

Yo thanks for adding me! Love ur page from top to bottom so much -Bβ˜…RS

Puke'nGutz xD
1622940347000

tysm~ i love ur page too, very swag and just attractive asf in general

doorman
1622839653000

Thanks for the add- dope site my dude

π–π–Šπ–
1622837795000

thx 4 add ur profile is so cool <3

TheGreatJester&lt;3
1622837457000
ranger
1622794306000

THANK YOU!!! urs is top tier tho ;DD

subug
1622751364000

THIS PAGEEE OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG I LOVE IT

buzzbuzz
1622717122000

i love your page so much omg this is so dope

insomniash
1622705849000

HELLO I ACCIDENTLY DELETED UR COMMENT OMFG AH plz sorry T^T

shary
1622678722000

hello!!

__arabella__
1622677898000

Your page is so amazing holy

HugHub
1622625206000
xen
1622569567000

thx 4 the add!!! love this page! <33

shrek_luv12
1622509777000

YOUR PAGE IS SO COOL XD thx 4 the add <<333

aliencemetery
1622492299000

thxs 4 the add , i luv ur page!:)

mikasasqt
1622329176000

also happy belated birthday <33

mikasasqt
1622329059000

hi thanks 4 the add! <33 i absolutely adore your page by the way! i hope you have a wonderful day / night :D

Anx13_Th3_G0bl1n
1622352282000

YOUR PAGE IS SUPER SEXY! FRIENDLY SMOOCH ON THE FOREHEAD

insomniash
1622321045000

ur page is so cool i love it AND SO U ARE <3
https://i7.glitter-graphics.org/pub/701/701677h5cs1iabqy.gif

insomniash
1622321131000

oh!! ur so sweet (β™₯Ο‰β™₯*);

milfs4quackity
1622270716000

thank u sm!! i'm literally in love w your page and this aesthetic omg. happy birthday!!! ^_^

xXp1p3l1n3punchXx
1622218245000

giving u more happy birthday wishes!!!! https://graphic.neocities.org/Geburtstag_92.gif

kinokokoko
1622226590000

HOW ARE U !!??

XxKissOfDarknessxX
1622254770000

omg dank u soooo much for da compliment!!!! I wuv urs 2!!! XOXO

maRawr
1622179948000

<333

hatsunemiku
1622175139000

thank you for the add!! i am glad i am your idol! i like your page, it's so cool !! message me whenever, friend ! 😊😊

chemical.kidz
1622162537000

thanks for the add! ur page is so cool

akirafudo
1622150481000

your page is so cool aaaaaaaaa (qο½₯βˆ€ο½₯)οΎ‰οΎž

_Nylorac_
1622154649000

Your page makes me want to paint my room purple again ,thanks for the add!

Enno
1622149680000

Page looks absolutely sick !!

β˜…madotsukiβ˜…
1622148758000

β˜…βœŽ absolutely adore your page as well, SO cool. :)

mikmik666
1622147616000

Thank you so much for the add :))
I love your page so so much and you have an amazing music taste

rancidity
1622145031000

cool page! i have yet to finish mine lol

:-)
1622141428000

Kewl page! looks sick!

d00mKittY999
1622140853000

β˜…,Β°:.β˜†(οΏ£β–½οΏ£)/$:.Β°β˜… 。
holy shit thx 4 1037 friends?!?!? i dont really know what else to say but I luv u all <3 :')

reosonlyfans
1622092322000

thx 4 the add! your page is super cool!

Kageyama&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;#039;s W1fe
1622086864000

ur page is so cool :-D

deathflower
1622053210000

𝖀𝖗 π–•π–†π–Œπ–Š π–Žπ–˜ π–˜π–™π–šπ–“π–“π–Žπ–“π–Œ, π–Ž π–‘π–”π–›π–Š π–™π–π–Š π–™π–π–Šπ–’π–Š β™₯
& π–™π–π–†π–“π–π–˜ 𝖋𝖔𝖗 π–™π–π–Š π–ˆπ–”π–’π–’π–Šπ–“π–™ 𝖔𝖓 π–’π–ž π–•π–†π–Œπ–Š

marta (forg)
1622069755000

ur page is pretty cool :o thank u for the add!

koolaidman
1622005860000

d00mKittY999, thank you for your support of the Kool-aid Manβ„’ Page. We like your page, could use more red.
KM

Arte
1622005736000

W-WHATS WRONG

at0mic-kitt3n
1621976894000

thx 4 the add !! ^-^

lilahc
1621972018000
scorchh
1621895709000

THANK YOU FOR JOINING US. WE LOVE YOU. SHE'S WATCHING YOU ALWAYS; YOU ARE ALWAYS SAFE HAHAHAHA

Cryingundermybed
1621875867000

thanks 4 the add ! c00l p4ge <3

reminix
1621859461000

your page is really neat! :)

miscreantkidd
1621843871000

sick page!

1ann_
1621829019000

Damn this page slaps, Thanks 4 the add!

Arte
1621811203000

MAM UR MP3 SCARES ME EVERY TIME

stup1dandcontag1ous
1621736984000

TY ur page is sick B)

Floom
1621722947000

(Β΄β–½`ΚƒπŸ‘¨β€πŸŒΎΖͺ)

Arte
1621722248000

BLEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH

Arte
1621382112000

BLEHHHH

thrash.vibes
1621371919000

I was listening Get scared when i visited ur profile and i listen again Get scared xd.Nice song selection and page ofc

rii
1621371615000

aaa tysm <3 your page is so pretty as well <3

insincerely yours
1621353589000

thanks for the add, i love your page !

negativegrungie
1621300498000

thanks 4 the add! hope you have a nice daaay

kinokokoko
1621283238000

I HOPE UR DAY IS GOING RLY WELL ^^

allyours
1621273986000

i literally dream to have a page like this, absolutely luvvv. tyyy for the add royalty =)

whorevae
1621243949000

gorg page <3 love u

V4Y4
1621256116000

I L0V3 UR P4G3 <3

froggy_hat
1621236514000

https://tenor.com/bcDda.gif I love your profile so much!! plus gotta love invader zim!

(100/100)