Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

cut13_c@nd13s

"(ONLINE) workin on da page :/"

Female
13 years old
United States
Last Login:
1621915070000
Contacting cut13_c@nd13s
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: I Love U_F U · Antonio.609 (slowed)

cut13_c@nd13s is in your extended network

cut13_c@nd13s's Latest Blog Entry
500?? [view more]
cut13_c@nd13s's blurbs

About me:

◤━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━◥
hello°ʚ(´꒳`)ɞ
°∴,⋅✲: Female
°∴,
⋅✲: 13
°∴,⋅✲: Bisexual
°∴,
⋅✲: I like watching anime, and playing zelda & splatoon!!^^ ٩(◦`꒳´◦)۶

◣━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━◢

✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧
✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧

╔═════════════.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.═══════════════╗
Kin List!:
(sorry i dont have many kins I dont really get time to
watch anime with school and stuff ꒰◍꒦ິ꒳꒦ີ꒱੭ੇ )
✧ Akaashi Keiji (Haikyuu)
https://64.media.tumblr.com/13de9ac17239f329744caaf52132b753/50647a958d265823-2a/s500x750/ae84001062bf919e1aedf8fc8ec4a2a9a881c676.gifv
✦ Yamaguchi Tadashi (Haikyuu)
https://i.pinimg.com/originals/08/3a/aa/083aaa7a43a568bc495f6b81184893d5.gif
✧ Oikawa Tooru (Haikyuu)
https://media.tenor.com/images/7fb75858b76bbabd8013848157d64e15/tenor.gif
✦ Kageyama Tobio (Haikyuu)
https://i.pinimg.com/originals/d9/da/f6/d9daf6de45f34fa095016b1bb9524546.gif
✧ Miyo Sasaki (A Whisker Away (It's a movie on netflix btw))
https://media1.tenor.com/images/4770cdad2d996ea1c65c2065d26a2a61/tenor.gif?itemid=17694721

╚═════════════.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.═══════════════╝

✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧
✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧✧・゚: ✧

┏━━━━━━━━━━━━༻❁༺━━━━━━━━━━━━━━┓
Thank you for stopping by my page!!^^ I hope you
have a good day or night!! <33
https://media1.tenor.com/images/70ab48ceaf91d846f6e944b49827ad6f/tenor.gif?itemid=8026232
┗━━━━━━━━━━━━━━━━༻❁༺━━━━━━━━━━┛

Who I'd like to meet:

goshiki tsutomo, and satori tendo. If you are not one of these people leave /j (im kidding stay ily</3)

https://i.pinimg.com/originals/0d/5a/b3/0d5ab327265b1c384484a8b002d045aa.gif

cut13_c@nd13s's Fwiends Space
cut13_c@nd13s has 528 fwiends.
View All cut13_c@nd13s's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
lilly_pod
1621133794000

thank you for the add super pretty page :)

Kageyama&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;#039;s W1fe
1621141593000

ur page is amazing

kokichi
1621221690000
goreteeth
1621133702000

sick page!

glass
1620944527000

WOAHWAOH UR PAGE<333 ALSO I LOVE UR KINS SM

crucifxion
1620696329000

thank you for the add!! your page is pretty <3

Kel
1620696096000

BRUH SWAG

anwa
1620695853000

thank you for the add, I like your mp3
https://i.ibb.co/Y3P48J9/323234938159211.png

EdensLittleBean
1620572914000
ash.cant.sleep
1619886720000

LOVEEEE ur page sm!!<<333

lemon_boy
1619912449000

YOUR PAGE IS SO BEAUTIFUL

LearnAboutLife.com
1619886377000

such a prettty page! thxx 4 the add

G0th_kitten1
1619831534000

Eek!, thank you for the add! I love your page so much!

payomita
1619667515000

omg, thank you for the add i love your botw inspiration for the page omg ogomgimgiomfdgjlasnfwkesd /smooch

Anne </3
1619750448000

i lovE YOUR PAGEEE!!!!!!! ᨐᵉᵒʷ

trapanrot
1619666100000
finn!
1619665801000
Bomb \-(0_0)-/
1619665392000

the greatness of newgrounds ✨

turnip
1619665181000

THANKS DOR THE ADD!!!! :33333

cut13_c@nd13s
1619665191000

:0

Bomb \-(0_0)-/
1619665167000

🙏🏽 I updated the poop kink pico for more context

cyanide.rain
1619665082000

Your page is so pretty! I adore the zelda botw background, its one of my favorite games <3

Bomb \-(0_0)-/
1619665023000

THANKS FOR THE ADD!!
I LUV YUUR PAGE

vampire.bat
1619021165000

Thanks for the add!!

Phonedrugs
1618702953000

Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨ Magic 🐷✨

bunny
1618699377000

swing swing swing

natalie
1618683937000

ty for the add! i really love ur page <3

pizzfr3ak
1618683530000

Thank you for the add darling i love your page!

cyber-baby
1618683400000

thanks 4 da add!! your page is sooo neat

Jax
1618683279000
bru1sedknees
1615753094000

thx 4 da add : - )

IcantEven
1615672388000
Toko Fukawa
1615513252000

t-thank you 4 adding me
https://i.imgur.com/4ifr3bN.gif

kokichioma
1615473566000

YOURE PAGE IS EVERYTHING

citrith
1615419596000

thanks for the add! your page is sick :)

ceescandie
1615418947000

i LLOOOVVE ur page its an absolute vibe

rintarou
1615418349000

hi fellow kageyama kinnie!! the art is super cool, i love how soft and fluffy the dress looks! :D

pretty_alien
1614312309000

you have a really cool page :) also the art is amazing like really good

peachsyruptears
1614310076000

Very cool page very swag !!

CVNT
1614047639000

Tysm for the add sweetie <3 really cool kinlist and css, hope you have a great day angel (◔◡◔)

sexfnaf
1614047634000

super rad page, im in love

bum:3
1614038391000

WOW I LOVE UR PAGE!! <3<3

Nagito'sB!tch
1614038180000

Hey bestie! XD

Artencore
1614038147000
pjscraps
1614038059000

thnx 4 th3 add!!!!

frogg!
1613859777000

ur so kewl!

Froggy
1613826755000

thanks for the add!!!

_kitzy_7
1613791860000

hey! thx for adding me back <3<3

Girlfriend
1613784278000

𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝔂𝓸𝓾 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮♥
https://tcrf.net/images/thumb/f/f7/FNF_GF_Cheer.gif/351px-FNF_GF_Cheer.gif

4RS0N
1613775384000

TY 4 THE ADD <33 YR PAGE IS SO CUTE SCREAMS!!! ALSO I KINDA HAVE GOSHIKIS HAIR HAYYY.....

K1ttyGutz
1613747994000

TY FOR THE ADD I LOVE YOUR PAGEGFSGD

shymiso
1613742009000

thanx 4 the add ! ur page is so pretty <3

KiTT!npU$$h
1613710967000

PLZ TELL ME HOW YOU PUT BORDERS AROUND STUFF YOUR ART IS SUPPER COOL

mfstupidrat
1613621455000
animanity
1613607960000

thanks 4 the add:))))

spacefrog
1613600685000
spiderman
1613596261000

u have amazing vibes <3

d1rk2tr1d3r
1613593069000

ty 4 the add!!
UGH

nayoshi
1613592457000

thanks 4 the add ^^

fr0ppy
1613592105000

Thanks for the add! I love your page and you seem like a cool person :D

'' BASIL ''
1613591462000
||| h0p3 <3
1613591198000

cool page! ^_^

iuliana_negroi
1613591061000

thx for the add and also ur page is cool :>

GoreMaster
1613589719000

THX 4 THE ADD! COOL PAGE!! ヾ(≧▽≦*)o

k1-b0
1613587364000

THANKS FOR ADD!

heehoo
1613536519000

cute page!! ^///^

sewersvlt<3
1613531294000

thanks for the adding me back! your page is amazing<3

pissbaby
1613517597000

thanks so much for the add! love your page! <33

cut13_c@nd13s
1613517017000

THANK YOU GUYS FOR THE NICE COMMENTS WHAT THE SHART IK I SAID THIS BEFORE BUT THEY REALLY MAKE MY DAYYY ^_^

sunas_high
1613516922000

I LOVE YOUR PFP PLSHBBJBHBEKFVNEJKV

lemon_boy
1613510788000

HOLY GUACAMOLE UR HAND IN MARRIAGE PLS 😔‼️

swagger666666666666
1613473663000

ur page is do cool omg

llilywebskateboarder
1613487372000
cut13_c@nd13s
1613439162000

THANK YOU GUYS FOR 100 FRIENDS<333

Napp
1613434902000

ayy thx 4 d add, cool page very chill!

xxpogxx
1613430324000

thx for the add! i rlly love ur page its very swag

cut13_c@nd13s
1613429401000

thank you all for the nice comments. I greatly appreciate them all<3

_xXWhispersXx_
1613429289000

Hello dear! thanks for the add your page is gorgeous <3<3<3

llilywebskateboarder
1613423298000

howls moving castle supremacy

kittykawa
1613422756000

hii!! your page looks so cool have a nice day/night ^-^

momsbasement
1613414878000

PLS GREEN!!! I love green bro, good stuff. ASLO THE MUSHROOMS ON THE RIGHT???? NICE NICE NICE!! i like ya music taste too! it's chill AND chaotic. fat mood :0)!!!! pog page bro!

h3nry_fr0g
1612716817000

hi hi hi ur page is s0 nice aaaa :o)

Clown_Lord
1612716866000

Your page is calming and wild at the same time. I like it a lot lol

auruelai
1612672231000

thanks 4 the add :) your page is really nice to look at...<3

Dumb Emo
1612664657000

AAAA Ilove ur page ;-; so cuteee omggg ! TENDOU WORLD DOMINATION (krkrkr)
https://i.pinimg.com/originals/c6/7d/b9/c67db9c54c7f5d7a03e30b21fc295963.jpg

cut13_c@nd13s
1612664074000
niura
1612654891000

ur page is so calming! i love the howl's moving castle ost sm omg <33

claviim
1612644774000

hii!! thanks for the add >///<
yOur pAge looks awesome!!
<3

YVUG3N
1612583439000

welcome to myspace <3

(89/100)