Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

frog

"If no one got me ik myspace.windows93 got me"

Neither
2 years old
Interzone
Last Login:
1623603257000
Song: hellyeskikuo

frog is in your extended network

frog's Latest Blog Entry
Does this happen to u? Cuz idk idk [view more]
WHAT COMMENTS DISAPPEAR NO [view more]
Ppl r making kinlists so ig this is [view more]
frog's blurbs

About me:

I'm a noob. Wow myspace knows me.

https://giffiles.alphacoders.com/171/171329.gif

I'm an intp and 5w4. If u know what those are congrats. I have a deep love for anime, frogs and playing genshin impact lol (if u play as well we can exchange uids ;). My favourite animes r Neon Genesis Evaneglion, Hunter x hunter, aot. And my favourite mangas are chainsaw man, oyasumi punpun and most junji ito's works

https://i.pinimg.com/originals/5f/eb/ec/5febecb0310b12e138dcc530de8f4118.gif

I see ppl r writing their pronouns. I'm very confused about mine rn but u can call me however u want.

https://media1.tenor.com/images/96d70eb117977a28ba612ac175bb9418/tenor.gif?itemid=18783262

Haha i'm just another edgy emo teen hahaha

https://libertyinfinity.com/wp-content/uploads//2019/07/tumblr_n4yvnv9I7x1rz560po1_500.gif

I love this place so much

Who I'd like to meet:

Other fellow humans (not necessarily humans). It doesn't matter who u are. I like learning more about others and hearing their opinions on thingzz.
https://thumbs.gfycat.com/FeistyOccasionalGuernseycow-size_restricted.gif
Also i'm like super awkward. And a loser. Haha
U won't want to be my fwiend for long
Haha.

frog's Fwiends Space
frog has 729 fwiends.
View All frog's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
VALENHEARTZ
1622749339000

THX FOR THE ADD UR SO COOL

k3nma
1622699424000

your page & mp3 r so cool aaaaa!!! <333 your pfp is a bit spoopy but i like it ^^

IzzyE
1622684183000

oh my god i love this page, like literally everything about it! So nice :O

keychain
1622657857000

OH MY GOD HELLO HLELO?

Gay_Thot
1622659225000
htxnisa
1622657798000

UR PAGE IS SO COOL!!!?!?!

๐—ธ๐—ฎ๐—ถ <๐Ÿฏ
1622480049000

sexy myspace page prank on my mom?!?/1`/1~?!!?? gone wrong?!!/1!? she cried!!

Clown_Lord
1622484166000

Dude every time I tell someone I read they always look super surprised. DO I LOOK LIKE I DON'T READ??? HUHHH? But anyways thank you ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•

๐—ธ๐—ฎ๐—ถ <๐Ÿฏ
1622492758000

i'm sorry bathe in your brain w h a t ?

Gorsho4_
1622455843000

HEYYY UR PAGE IS EPIC
and yeah axolotls r cool, agreed

Clown_Lord
1621976467000

WHAT ARE YOU TALKING ABOUT?? You're sooo cool homie. like too cool

๐—ธ๐—ฎ๐—ถ <๐Ÿฏ
1621992736000

BAHABHBJSSBHGBS my page is just so sexy like that yk? ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜
https://assets.change.org/photos/9/hf/qr/uRhFQRQqLPdJaYx-1600x900-noPad.jpg?1616943416

๐—ธ๐—ฎ๐—ถ <๐Ÿฏ
1621945925000

bro ur so fucking SICK?@?Q@@:PW:@"?Q:@Q?:>@ AWESOME pAGE AND TYSM FOR THE ADD, IF ANYTHING HMU SHAWTY ๐Ÿ˜ซ

endlessvoidss
1620677768000

i get scared very very easily so scaring over people is great. being known as the witches who live in the forest or somewhere would be so cool. and we could have this really creepy scarecrow that we made in thee front garden to freak out people who walk past (also sorry its been a week ive been very tired and been sleeping alot)

Cyb3rbl00d._xX
1621042393000
samshead
1620936358000

hi!! i love ur page, im watching eva rn and you seem so SO COOL :D

lexie<3
1620499526000

thanks for the add! your page is so cool!! <3

Banano
1620498909000

ur username is elite

Z0mbieDad
1620493005000
sarahXhenny
1620150565000

thank you for your comment, frog.
you are too sweet. ^^

_niconiico
1620137523000

AAAAAH YOUR PAGE IS SO COOL!!<333333

endlessvoidss
1619989856000

omg i love the witches idea, especially the part about scaring children. when we are in the house expect a wall to be scarificed so we can just draw/paint on it

endlessvoidss
1619726154000

ahhhhhh that sounds so greatttt, and we could make a little den in forest we could just sit in. i like both cats and dogs but i really want a black or ginger kitten.

Iloveu_sm
1619719782000

Answer to your comment: OK ahahaBite lip/j/nsx

endlessvoidss
1619713321000

i also want cherry blossom trees because when they flower they look so magical. and thru the garden would be big stones as a pathway and all the grass would be overgrown. there so many things we could have umm. wait are you dog or a cat person?

Iloveu_sm
1619719061000

Answer to your comment: TY SM AAA !!!! U can live in it if u want tooBlush emoji/p
ALSO UR PAGE IS ALSO SUPER COOL!!

endlessvoidss
1619639025000

definitely a cottage in the forest butt im very very scared of animals especially birds so you gotta promise to protect me or just to be scared with me :) also my moto now is fuck everyone which i think is great

endlessvoidss
1619560838000

bet we shall, one day, run away together :) ngl i dont feel bad about wanting run away i hate most people i know irl and like if people miss me they shouldnt have made me feel bad about myself soo yk

miss.shy.plagueโ™ก
1619502573000

thamketh for the warm welcome back :]

endlessvoidss
1619465050000

i hope you find someone too, you deserve it more than i do. i do actually think i would get nervous about not being good enough but its dream where i don't have anxiety :)

mw d-_-b
1619464950000

my cat says he likes you too ;D

near
1619472022000

;TY and I LOVE the eva pics on yr page!!! and yess I love near ! I dont get why people hate him either :[

bum:3
1619465714000

ty for the comment! ur page is pretty pog <3

endlessvoidss
1619463323000

okay (sorry im gonna just talk about my dreams) but i wanna move away i live where i know nobody butttt the dream that is really unrealistic is to find someone to move away with me. and all we need is each other and we wouldn't care about any other person except ourselves. but i don't think anyone would ever want to be stuck with one person. but i don't think id mind it. i would be selfish and have them but that would be okay because they would be selfish in the same way. ( im opening up too much too oof)

obiasi
1619462621000

love ur page sm thanks for the add

Asuka Langley Soryu
1619458009000
yanamess
1619447886000
vampsquatch
1619446933000

Ur page
Is
Literally
So
Cool
Thanks for adding me :>

yanamess
1619446533000

Somebody Toucha My Spaghet!

reminix
1619440378000

YOUR PAGE IS VEERRYYY COOL!!! FUNNY LAIN AND EVA STUFFS!! ::D

endlessvoidss
1619379266000

we rely on other people alot, we would die if no one gave us food. we are brought up by other people we taught everything by other people. but atleast when get older i can rely less on other people. when im older im gonna move away to a town where i know no one and i will live by myself and have no attachments. well atleast thats the dream

Cringelord
1619263181000

Ikr , itยดs either 20 h or 3h of sleep

ezra
1619293520000

ur profile is fricken cool

kingeorge
1619260902000

https://i.imgur.com/wIVCWN3.png
u are welcome for the add

pwincess >_<
1619215572000

kikuo 0-0-0-0-0-0-0 the music video 4 this song is gold. i just wanna live in it honestly

zoe is swag
1619125139000

saylesss
use ur hands pls ^-^

pizzfr3ak
1619125377000

Sorry ๐Ÿ˜ฐ

DISTORTION
1619125056000

thank you for the add ! i love your page !

shary
1619009380000

I LIKE THE FBOY EMOJI LMAO it's kinda sexc๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿฅต๐Ÿฅต๐Ÿฅต /hj. but thanks for the 3 single grapes!

shirom3i
1619011431000

coolest acc ever lol how are u so skilled

shary
1619008709000

hey homie๐Ÿ˜ฉ

endlessvoidss
1618950288000

i do get what you mean about blaming someone trust, i think i do that too. there is this phrase i like saying society made me this way (im pretty sure it from the office or something) because we are taught everything from other people, when we don't know what to do we copy someone else or ask someone else. its pretty ironic when my mum shouts at me for doing something i learnt from her. i have became very selfish because other people but everyone is like that so its fine i think.

endlessvoidss
1618763908000

i have empathy but i don't think i will act upon it anymore. im a very selfish person but i cant think of. one person ik irl who isnt. i actually use to admit when i did something wrong but now i dont as the other person would just blame it all on me. and now that i dont admit my fault someone who would, wont aswell and it will be kinda like an endless cycle. (sorry its been a while, i returned to school this week and its been shit, i need new friends)

โ™กโ†ญpaniniโ†ญโ™ก
1618860911000

eeeek thank you so much im so glad you like it~~ i got a headache doing it so its nice to know it wasnt for nothing; and its good that was in the past!i think the characters are so well-written and humane that we all find parts of ourselves in them; thats what makes eva one of the best animes

sonionoff
1618858464000

gifs r from games called hylics 2 and yume nikki, also ur page is very cool too - kikuo is epic, i listen to his work time to time

โ™กโ†ญpaniniโ†ญโ™ก
1618844661000

your interests are awesome!! that means you must be awesome yourself!!

Softic
1618656326000

Oh I watched Evangelion too, maybe it's not my favourite anime (even though I have Rei on my pfp xD) but I like it^^
Thanks for the add!!

Sapphire
1618607727000

ty for the comment! hapy that u liked it<3
rad page

L0LVE
1618433802000

such a cool page

vinnoxx
1618433065000

UR TASTE IS EVERYTHINGG (also ty for ur comment <33)

Phonedrugs
1618432181000

To ๐Ÿ’ฅ Much ๐Ÿฅ Candy ๐Ÿ’ Gonna ๐Ÿ”ฝ Rot ๐Ÿ˜ท Your ๐Ÿ”Ÿ Soul ๐Ÿ‘ฟ If ๐Ÿ”Š You ๐Ÿ’… Love ๐Ÿ‘… Her ๐Ÿ‘ฉ You'll ๐Ÿฆด Let ๐Ÿฅฐ Her ๐Ÿค– GoooOOOoo ๐Ÿ˜ฐ Because ๐Ÿ˜ค Love ๐Ÿ’ž Only ๐Ÿ’ฌ Gets ๐Ÿ‘พ You ๐Ÿง… DownNnnnnNNn โฌ‡๏ธ

Tendou_steponme
1618412492000

Thx 4 the add! Your page is cool af >:D

luckystโ˜†r.gif
1618323254000

edgy asf profile i like it

ghostgirl.gizelle
1618323314000

TYSMMM FOR THE ADD UR PAGE IS SOO COOL I LUV IT SM N UR V SWAGG N COOL ASF<33

venti
1618323706000

hi again, also thanks for adding me! i sent you my uid to the mailbox. i hope you recieved it

Phrog
1618273117000

Oh, no worries you can find it at your local stop and shop.

endlessvoidss
1618165564000

oh i wish i was stupid too, its so much effort to worry about things. all the people who have loads and power and money, the people who get to make decisions for others are all mostly selfish jerks. they get to that position by only caring about their self. its terrible how u have to be bad person to get to a position where you can actually change things. but then if people to change things for the better, lots people wont be happy because its something different and lots of people just cant adjust to something a little different because people has told them since they were born that certain things were wrong and they believe it because they have no proof that it isn't wrong. hope that makes sense. (i quite enjoy these conversation aswell so dw about it getting too deep or whatever :] )

Phrog
1618253064000

Also btw i forgot but can you add some soy sauce it may sound bad but trust me its good.

plzdai
1618167751000

yo ur page is cool asf! i like it a lot :)

pizzfr3ak
1618165532000

THX 4 DA ADD I LAVA UR THEME!!!

minato
1618165240000

finally someone on here who doesnt have the same 5 generic anime in their likes

thanks for the add ! (i love nge pspsps)

gingrrbabez
1618164986000

thanks for the add!

frankie
1618077346000

THANKS FOR THE ADD! AYO NGE, CHAINSAW MAN, AND KIKUO you are so cool

Phrog
1618085490000

Okay thanks were gonna have one amazing time.

ScootPootler
1618076353000

thanks for the add back :) its nice to see more people who like evangelion

Phonedrugs
1618076090000

Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ Magic ๐Ÿทโœจ

dxra
1618075708000

cool page!

endlessvoidss
1617971751000

thats all true. in a perfect world there wouldn't be any problems to worry about. it is to better to know things but more problems come with understanding. its a pain. we are born into a world with stupid guidlines and people decide our futures for us. we are expected to know things but then cant decide things for ourselves and when we are older we'll have to fix problems we didn't create. its a bit shitty but we have to live with it. (also this has got very deep when before we just arguing about who is cooler)

Phrog
1617983778000

Have you tried super worms? If not then they are amazing make sure to get some.

Phrog
1617983662000

ok bring some mosquitoes but get the one full of blood.

endlessvoidss
1617917895000

i think its better live brainwashed as then u can still be happy and u can just care less about the things you dont know about. if u think about things too much, you don't get anything done and spend too much time worrying and dig yourself into a hole you cant get out of. (also ur welcome about the song, you should try listening to 'your sister was right' its from the same album :))

Phrog
1617925137000

Sure man just make sure you don't get tsetse flys i hate them.

endlessvoidss
1617704840000

well i dont watch educational stuff and when i stare at walls that makes think about life yes but gets me depressed bc life is very shitty but i dont think getting brainwashed is cooler than just hating everything

Absentee Father
1617707529000

ur page is sooo pretty omg

Frogz
1617738406000

I LOVE UR PAGE <33333 we're kinda similar lol :]

Jinx_33
1617565874000
P1NKWAXD
1617565945000

thx 4 the add! your page is so cool

deathvonk
1617565991000

UR PAGE IS SOS COOL OMG . frong nation

Phrog
1617568127000

eh its the same kinda lonely but very phroggy down there

rtsuskuma
1617568952000

i love your page :O thx for the add!!

endlessvoidss
1617573483000

but because i dont watch much anime in the time i could be watching anime (which is cool) im being lame and just watching regular tv and staring at a wall. so u are cooler bc u do cool things w ur time

_MiA_
1617565412000

my eyes cant do this any longer im very sorry, but you seem very cool and so does your page! tanks so much for adding me!

river6
1617565328000

Thanks for the sweet comment! Your page looks really cool. I also enjoyed watching Neon Genesis Evangelion. It's one of my all-time favorites!

endlessvoidss
1617380711000

but u have watched more anime so u are cooler

Phrog
1617518762000

hello fellow phrog it is long since we have met.

endlessvoidss
1617207251000

but the thing is i am not cool but u are :/

cha.you.ng
1617201987000

woah! your page is so wonderful~๐ŸŒˆ

skdnskajsdj
1617201634000

thxxx for the add ur page is rlllly cool^^

endlessvoidss
1617136573000

damn if im cool, u are on next level of cool

(99/100)