Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

Colorful_pride

"Give up your dreams and die"

Bot
13 years old
Interzone
Last Login:
1618205405000
Contacting Colorful_pride
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: MARETU ft. Hatsune MikuMagical Doctor (マジカルドクター)English subtitles

Colorful_pride is in your extended network

Colorful_pride's blurbs

About me:

HI😩I’m Pansexual HMU ig I LIKE ANIME SOME OF MY FAVES ARE Banana fish, BUNGO STRAY DOGS, JUNJI ITO COLLECTION,A SLIENT VOICE AND PERFECT BLUE AND WONDER EGG PRIORITY I ALSO LIKE OTOME GAMES LIKE OBEY ME AND MYSIC MESSENGER i also like to read manga ID LIKE TO MEET CATBOYS,CATGIRLS AND PEOPLE enyways she/they or any pronouns
https://i.imgur.com/u3pZz8E.gif also how tf do u use this- message me whenever u want idc also I’m sorry if I delete a message I’m still trying to use this thing also I play games sometimes ig I also like these genres: gore,action and drama. I also sometimes watch cartoon and irl shows like stranger things,umbrella academy,adventure time,gravity falls,Steven universe,hilda, over the garden wall, ect http://cdn.lowgif.com/full/1a3d94b8a5cccdf1-.gif
Roblox- Colorful_pride66
Insta- colorful_pride66
Tik tok-atsushismissingleg
Genshin impact- 619312389
https://giffiles.alphacoders.com/195/195141.gif
I’m so addicted to this even tho no one is talks to me lmao
I don’t know how to start conversation....
I have a dog to-
https://i.pinimg.com/originals/1d/b9/d3/1db9d3a6ad3a6a14ee3d7fa879f70a9b.gif
ANIMES I FINISHED
1.Junji Ito Collection
2.No.6
3.Demon slayer
4.Haikyu
5.Devil man crybaby
6.A silent voice
7.Your name
8.Weathering with u
9.Madoka Magica
10.Noragami
11.Death parade
12.Erased
13.The promise neverlands
14.Assassination classroom
15.Danganronpa
16.Tokyo ghoul
17.Ouran host club
18.Black butler
19.Given
20.Mha
21.Toilet bound Hanako kun
22.Free
23.Saiki K
24.A whisker away
25.Parasyte
26.Cells at work
27.The seven deadly sins
28.Banana fish
29.Maid sama
30.Fairy tail (season 1)
31.No game no life
32.Naruto
33.Glitter force
34.Blood-C
35.Yuri on ice
36.Balance unlimited
37.Love is war
38.Blue exorcist
39.Beast stars
40.Blend-S
41.Naruto shippudan
42.Pokemon
43.Ponyo
44.Stars align
45.Grave of the fire flies
46.Another
47.Wotakoi
48.Doukyuusei
49.I want to eat your pancreas
50.school babysitters
51.Perfect blue
52.Bungo stray dogs
53.Wolf children
54.flavors of youth
55.Naruto spin off
56.Death note
57.Pumpkin night (manga)
58.Bungou stray dogs (manga waiting for other chapter to come out)

  1. Hotarubi no Mori e
    60.Howls moving castle
    61.Little witch academia
    62.My neighbor totoro
    63.Glitter force doki doki
    64.Violet Evergarden
    65.Violet Evergarden special
    66.Great pretender
    67.Tokyo magnitude 8.0
    68.Sol levante
    69:soul eater
    70:makuranodanshi
    71.ride your wave
    72.Given movie

Watching/on hold
Hunterxhunter
Mob psycho
Keep your hands off eizouken
Aot season 4/manga
Bsd wan
Wonder egg priority
The future diary
High rise invasion
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/596001c2579fb355caec7aac/1508873082405-2C1ZSLMRUFKUBP4OV9O3/ke17ZwdGBToddI8pDm48kFHnJVcEmoz8agNXTGj5VGRZw-zPPgdn4jUwVcJE1ZvWEtT5uBSRWt4vQZAgTJucoTqqXjS3CfNDSuuf31e0tVEZGQ3XMIedd2ezgsx2J8MAPwBjlgiuPbJzq7D4yAXgHFtO8nJtk629tZGIWiyY3XQ/attack-on-titan-shingeki-no-kyojin.gif
My kins😩
Atsushi (bungou stray dogs)
Yamaguchi (haikyu)
Nao (stars align)
Poe (bungou stray dogs)
Nagisa (Assassination classroom)
Maka (soul eater) low
https://i.gifer.com/WjC0.gif
Games I play
Genshin impact
Roblox
Your turn to die
Danganronpa
Ect
https://4.bp.blogspot.com/--qmksWJQmT0/WIRI0-7__0I/AAAAAAAAL7c/hsX-ge6kFyMlVqcnbYw7uso1J-ecPt3dwCEw/s640/corpse%2Bparty%2Btortured%2Bsouls%2Bgif%2B02.gif
Discord- Nanami#3483
https://i.gifer.com/76ht.gif
So I gave up on reading fyodor a book so ima read dazai and then others
I’m more active on Instagram and tik tok than discord and here
I need friends to play horror roblox games with me🧍‍♀️
Aktugawa and Lucy kinnies hmu😍
No rlly hmu 😐☝️/hj
Sometimes I’ll start conversations if I want
CSS credit to: https://myspace.windows93.net/index.php?id=47619

Who I'd like to meet:

Kunikida from bsd
And hot anime women
Friends

Colorful_pride's Fwiends Space
Colorful_pride has 1042 fwiends.
View All Colorful_pride's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
mxxnwater
1616264068000

Thank you for the add! Your page is so cool, I like it ^^

Unravel
1616266131000

ty 4 the add- nice p4g3

nagito
1615496582000

AAA I LOVE UR PAGE SM! and the song choice is spot on :D and I love ur pfp teehee

xx-scenemiku-xx
1615472314000
crumb
1615472208000

AAAAHAH KEAYA IS SO GOT SKDJSKDSD

Landon👻
1615471827000

Your page is kinda creepy but I like it. Looks like you put a lot of effort into it!

ThatOneLuvlyRat
1615409701000

Hiii! Thanks for the add! I love your page! I think me and you will def get along <33

lluviafalls
1615330100000

very cool bro, we got a really similar taste

Cherry ♡
1614951584000

Oh shhooot bwnmgnh thnx for addin meh

citrith
1614917376000

thanks for the add! solid taste :)

Kitty Cheshire
1614898496000

oh my gosh thats a lot of anime- other than ghibli movies i've only finished 2 animes,,

Mizuki
1614892114000

Me and your page = Getting married

I SERIOUSLY LOVE YOUR PAGE LIKE WTF PLEASE THIS PAGE <33

D3LTA-DR3AMS
1614875646000

Thx for the add, awesome page btw!

Arson
1614867311000

TY 4 THE ADD, YOUR PAGE IS SO COOL BTW !

IcantEven
1614811095000
Colorful_pride
1614711493000

AJKSJD THANK U ILYT

z3r0
1614707640000

grell?? kaeya?? the song?! i love u<3

Gay_Thot
1614624830000

I LOVE YOUR PAGE OML! <3

juuzou
1614623781000

YOUR PAGE IS SO COOL WHAAT THNX FOR THE ADD!!!!

Colorful_pride
1614623568000

AIWJDK THANK UUU

ryukmei
1614623193000

YOU'RE THE COOLEST AHHH WE HAVE SO MUCH IN COMMON

blue&grey
1614591618000

HII THANKS 4 THE ADD! ILY<3

$waggy_B0nez
1614564208000

c00l p4ge! Th4ankz 4 the add fr!3nd!

!!!㋡!!!
1614564882000
h4j1s_wh0re
1614552092000

THANKS 4 THE ADD, I LOVE UR PAGE

pr1nce
1614527406000

ahhh thank youso much for the add ~~

cutie_kiwi
1614527124000

woaah,,you have seen a lot of animes !!

Colorful_pride
1614495475000

Hey bad our date can start whenever u r ready

armin
1614489250000

hey bae n like im waiting for our date to start ummmmmm

Hisu
1614374104000

Cool page! (hmu if you looking for someone :winky face)
(just kidding- unless? hehe)

Hisu
1614374139000

I JUST REALIZED YOUR MP3 IS MAGICAL DOCTOR AYY

Hisu
1614374313000

wait- people dont have the same humor as me so
sorry ig

Atlas
1614278606000

Thanks for the add
I love your page <3

yveswifey
1614061933000

PERIAT BESTAY I LOVE DIS PAGE <3 TYSM FO DA ADD!

solarium
1614036846000

thanks for adding me! you've watched so many animes omg :oo

juliabaz.ink
1614028041000

HEYY THANX SO MUCH FOR THE ADD!!
Your page looks so SWAG AND UNIQUE <3<3 and i love ur anime taste

bunnygurll
1614019369000

OMGG the gakuen babysitters photo, your profile is so cool <33

spade_oholic
1613967206000

aa ty for the add u seem so cool!! <33

kazino
1613878997000

stop being horny</3

ash.cant.sleep
1613817295000

OMG OUR INTERESTS ARE SO SIMILAR AAAAAA LOVE YOUR PAGE SM<3333

C0ttageBeexX
1613798245000

thanks so much for the add <33 such a cute page :))

C0ttageBeexX
1613798249000

thanks so much for the add <33 such a cute page :))

korekiyo
1613690646000

THANKS 4 THE ADD!! ^^ omg u are so cool

sushi
1613673516000

THANKS FOR THE ADD!! I LOVE YOUR PAGE ITS SO COOL

lucyitswd
1613658076000

GREETINGS FELLOW NAGISA KIN
AND AND TYSM FOR THE ADD ASLFKGJAEOTGJOIJ
I LOVE YOUR PAGE SM AND AND IT'S VERY POG ALKSDJGLKEJARLGKJNBKER AND AND YEAH WELL YEAH I LOVE IT A LOT ALKSDJFREOI

fr0ppy
1613627429000

Ty for adding me! Your page looks awesome and I love your taste in anime <3

Colorful_pride
1613622432000

AOEJDI THANK UUUU

dinodino!
1613620033000

ACJKHNS U SEEM SO COOL??

sawako.kuronuma
1613612576000

thx 4 the add hope we can be friends <3

enbygolem
1613607988000

your page is so cool (you have great taste in anime btw)! thanks for the add :)

Colorful_pride
1613607965000

AODJKD YA U CAN ADD ME ON DISCORD

Sura
1613607690000

THANK YOU SO MUCH FOR ADDING ME?? LIKE I SERIOUSLY DONT FEEL ENOUGH TO BE IN YOUR PRESENCE LIKE YOU HAVE SUCH GOOD TASTES PLS FRMEIGFKJREI-GKJIRE

Sura
1613607744000

can i add u on discord u seem like genuinely cool ;w;

catboycherri
1613605401000

HII I LOVE UR PAGE!! and ty for the add :D

s3thb1ts
1613583850000

UGH I LOVE THIS PAGE TYSM FOR THE ADD

axel is swag
1613580589000

omg ur kaeya pfp is so cute OwO

._ l a z _.
1613577816000

thanks for the add ^^

bloodletting
1613571290000

thx 4 the add! youre seem very cool!! <3

lucaindaflesh
1613526068000

THANKZ 4 DA ADD .. KAEYA PFP ASF >_<!!!!! <3

bon
1613520960000

thank u for the add i love ur page smm 😚😚

goodvibrations
1613453833000

ty for the add!! you have really good taste in anime :)

Putzter
1613453077000

Thanks for the add 💮 I love your anime taste !

cloudette
1613452404000

i'll be waiting for you to watch 69 anime's so i can say "nice"

an.gelicblue
1613452188000

ty 4 the add and you seem to be pog if you wanna be friends please dm me.

theprincescorpse
1613452196000

tysm 4 the add cutie! i love ur page :D , 707 looking fine asf in that LMAO

Sad Brew
1613361394000

ily

Paranoid
1611170885000

Tysm for the add!! <33

Pansy_Patrol
1610261756000

i literally luv ur pfp so much!!!!

V3N0M
1610059317000

thx 4 the add, luvvvv the page!!!

Yandere killer
1609433208000
          ✨🌸THX 4 THE ADDDDDDDDD🌸✨
                   ✨UWU✨.                            
sugavitaminbby
1609355430000

OMG-- I love your theme-- (ノ°∀°)ノ⌒・:.。. .。.:・゜゚・*☆ thaq for the add ♡

Fapping_L0ser
1609218947000

I LOVE UR PAGE (thx for the follow)

ra1nb0w rh3a
1609037317000

ty for the add! your page is very rad!! <3

marceline (¬_¬")
1608971572000

I LOVE THE UZUMAKI BACKGROUND!!!! o(〃^▽^〃)o

P155B4BYY
1608964896000

Thank you for the add!! <3

X_x6-9x_X
1608801567000

thank you for the add!!! i love your page <3

madamsquishy
1608742158000

love ur page!! thanks for da add! ^.^

carcinoGeneticist
1608701394000

i love ur page so much! also thanks for the add! ฅ/ᐠ. ̫ .ᐟ\ฅ

herxine
1608615688000

UR PAGE IS SO COOL! TY FOR THE ADD !

natalieLIVE
1608602158000

ty for the add and i rly like ur page <3

emokittyqueen17 -_-
1608599918000

Thx for the add!!<3

kazoolvr
1608576959000

thanks for the add! i also love junji ito collection! <3

kazoolvr
1608576959000

thanks for the add! i also love junji ito collection! <3

funney-bunny
1608527040000

thx for the add! love ur profile and ur pfp, feel free to msg me anytime! xoxo

~fluffee~
1608527089000
YVUG3N
1608515273000
zketra
1608490340000

i like your page g

Colorful_pride
1608490091000

Hey😩

redkyoin
1608487043000

hey shawty

ikeaplushy
1608456822000

tysm for the add, your page is pretty cool !!

annoyingalert
1608439754000

ty for the add! ur page is rlly cool!

childe
1608097149000

thx for the add , ur page is amazing :]

marciemi
1607849047000

ty for the add and nice page! i love junji ito’s works sm, my fave is probably uzumaki <3

𝖏𝖆𝖒
1607849605000

th4nks 4 th3 4dd ur p4g3 1s s1ck!! <3

Danganronpa.exe
1607817550000

Thx 4 the add!! >-< I love your page <3

bruh_beanz
1607797616000

bruhh i love your page <33

WaffleKat
1607756874000

YOUR PAGE IS SO COOL!! THANKS FOR THE ADD ^^

a l e x / r a y
1607715340000

ur page is cool af! 😻

Basil220
1607710069000
💀 Coochie 💀
1607701895000

an atsuhi kin!! i love him sm omg not many people kin him 🥺 the page layout is so cool!! ty for the add also!! 👉👈🥺

(100/100)