Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

taemin

"myspace revolution"

Female
14 years old
United States
Last Login:
1620608503000
Song: Morning Musume - Love Machine

taemin is in your extended network

taemin's Latest Blog Entry
anyone familiar with this user? [view more]
finally. everyone is gone [view more]
A milestone [view more]
felices fiestas [view more]
Tom is my role model [view more]
taemin's blurbs

About me:

https://web.archive.org/web/20090731002542if_/http://hk.geocities.com/dancemusume/fun34.gif

14 & go by she/her
Professional music video watcher
Professional pokemon gamer
Professional waffle taster
Will try my best to help the noobs with CSS just dm me
Apologies if your pc/phone lags trying to load everything on my profile
Add my top friends!!!!they're great

https://sketch.io/render/sk-2c9e725b0d58607ccdfdf539c2c0bbaa.jpeg

https://i.imgur.com/LeCZN0Z.png

https://web.archive.org/web/20090731002542if_/http://hk.geocities.com/dancemusume/fun34.gif

Who I'd like to meet:

taemin's Fwiends Space
taemin has 2315 fwiends.
View All taemin's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
k0i_pond
1619482683000

this page is the best

girlfriend
1619274123000

ty for the add!!

alex8809
1619274024000
1619182248000

Ohh I shld lol!! Thanks for the idea!!!
I left ✋🏼 🚶🏻‍♀️that yogurt store 🍦 and didn’t get 🚫❌ the yogurt 🍦 that I wanted 🤲🏻☹️💔

1619182059000

thanks for the add!! Idk what else to say

the cure
1619088938000
Senpiss
1619051844000

Thank you so much for adding me!

xXrockjuiceXx
1618561472000

hi im a lil late but tysm also I love ur profile

DjFlop
1618478497000
BOO
1618431630000

love your page !!

tairasluvr
1617944794000

yoo this page is so cool! thanks for the add ^^

an.gelicblue
1617645365000

idrk if i commented already or nah, but ty for the add!! i like yr page and mp3.
https://64.media.tumblr.com/fdf9bc31dcbeb359047a5bafdc50feb9/tumblr_p2trrrUyr81usc9y9o10_r1_400.gifv

Tazara
1617479235000

Thanks for the add! The music and pics r so nice :)

Sky27e
1617427216000
scaryang3l
1617320539000

Thank you a lot for the add!!!

bob
1617137275000
Master Chief
1617063386000
S3NP41
1616980361000

ballsz 😧😱😱🤯😳🙄🙄😨‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

headfirst4vampz
1616957246000

thanks 4 the add!!!!

Rottenflesh.org
1616948964000

Ty!! Urs is nice aswell!

Lola
1616894154000

Hi tysm 4 the add!! Love your page! J-Pop rules ♪(´▽`)

ANG3LKUNN
1616890202000

thx for the add!! ^.^

cosen
1616801838000

Thanks 4 the add <3

cyberfairy
1616800716000
Hazel Hellucinate
1616709837000
weezer
1616623054000

yes weezer will perform at your birthday we love to happy birthday

fcr
1616586635000

Thank you for the add. Love momosu!

DjFlop
1616573282000
z0mbi3kid
1616514564000

Thanks 4 the add ur page is rlly cool :]

trashieweeb
1616490666000

ive found myself relating to that girlboss image more and more everyday

Stu Macher
1616446162000

i love ur page :)

minato
1616445809000

you're pretty cool too :D

b._.g
1616444136000

nice profile

4ngel313
1616441465000
sqwash!
1616433217000

your page is awesome!!!!

kekiweh
1616406478000

woaaaah, ur page is so cool

Miyuu lol
1616402747000

your page is pog asf ngl

caloldur17
1616390642000
zéo0
1616366944000

thanks 4 the add (/0_0)/

PunkConfederacy
1616363434000

Thank you so much omg! I appreciate the add! <333

vilemeat
1616360033000

SO GROOVY

:(
1616356000000

HIHIHI OMGDFVG IF UR PROFESSINAL MUSIC VIDEO WATCHER IM A PROFESSINAL MUSIC PLAYLIST MAKER SFGB BUT HIHIHIHIHIHI TY FOR ADDING US U SEEM COOL ASF WE HOPE U HAVE A LOVVELY DAY/NIGHTT <33

Bingus
1616354984000

ty!! :3

Blueberry_idiot
1616354488000
Rhineystone
1616346762000

Thanks for the add ! your page is really nice <3

Nimi
1616342671000

tysm for adding me, your page is cool!! :D

Trisha Paytas
1616280503000

taemin is hot i guess

swagvampz
1616279730000

Dances 2 the music on ur page

donata
1616268448000

AHHHHH SUCH A COOL PAGE
THX FOR ADDIG BTW ✧・゚: ✧・゚:    :・゚✧:・゚✧

mxxnwater
1616263882000

Thank you for the add!

sammy
1615979956000

https://i.ibb.co/x3cdhgR/sammy-ily.gif [[ooc//i love ur page btw!]]

tei
1615889814000

thanks for the add! your page is so cute!! :D

https://cdn140.picsart.com/312841284258201.gif

neebs
1615855257000
gawr
1615808864000
Absentee Father
1615775779000

i created spaghetti, hello

kaichokolait
1615756329000

AAAAAAA A MOMUSU STAN

severefever
1615722252000
bamboozle_bean
1615693958000
kur0ki.666
1615648647000

as it should lmao
also cool a pokemon fan :P im not that really a master at it but i still have a few games on my 3ds :>>

t a m m y
1615551818000
Toko Fukawa
1615513290000

t-thank you for adding me
https://i.imgur.com/4ifr3bN.gif

hueningkai
1615511734000
The Lorax
1615419712000
blue
1615402826000
starcandy
1615067360000

thank you for the add!! your mp3 song is so funky i love it! 〜(^∇^〜)

Oniika
1615043763000

WOAH YO PAGE IS HELLA COOL- ALSO THANKS FOR THE ADD

momsbasement
1615042937000

i may not know kpop, but i feel u on the spaghetti thing

https://i.pinimg.com/564x/bb/e8/43/bbe84375094d561481d733f4d2e70e8a.jpg

everyone who likes spaghet^

Official Charli
1615000255000

Ty 4 adding me <3

katofeles
1615000081000

thanks for the add!! your mp3 choice? an absolute banger. i was bopping my head the whole time as i wrote this comment lol

kokichi
1614999980000
JFK
1614910877000

THANK YOU<3

Michael Scott
1611798066000

Thank you for the add! I did not create spaghetti nor am I a fan of Pokemon (but i'll definitely check out their music), but you COULD say that i'm a bit of a music connoisseur, I like Mozart, it's impressive how he made music while being both deaf and blind. Truly fascinating!

junkyarddogg
1611617953000

thank you for the add!! love the look of your page.

UwU
1611591173000

No pwoblem fwend!!!!I will post my playlist fow j-pop if you want to see how uncultuwed I am!!!I need to wowk on my j-pop libwawy!!!UwU
https://www.youtube.com/playlist?list=PLaCZ7ph2QprmZ279kFSegTNvICa7uQYP0

UwU
1611589814000

Thx fow add Fwend!!!We can vibe any time 🎵🎵🎵#=#!!!Gift fow you showing my love fow fwend:https://www.youtube.com/watch?v=D_xkQAxyf-o&amp;list=PLaCZ7ph2QprmZ279kFSegTNvICa7uQYP0&amp;index=28

goonsbrain
1610909510000

Ty for the add!!! i luv the song on ur page it's a jam

wormsinmyskin
1610767541000

ur page reminds me of when i was a kid and horrified of the lavender town creepy pasta so i stopped listening to music and youtube vids entirely for like a month bc i thought they were gonna play lavender town to brainwash me

iris
1610448993000

OMG I LOVE YOUR PAGE

Vscodrugs
1610159936000

Thats a nice empire

Unknown Fox
1609897130000

fuc

DVRK YVGVMI
1609686433000

;ove your page,and taemin stan ayyyyyyyyyyyyyyyyyy lez be fwiendz

707loey
1609364793000

i love your page so much, thx for the add! <33

lizardboiiiiii
1609231874000

Thank you for loving Tim as much as I do!

Nice page!

xXSplitXX
1608871755000

thxs 4 the add!! love ur page X3c

Tyler
1608774115000

Thanks for the add new friend

domimaggots
1608772039000

yoo this page is vv cool !! thanks 4 the add !!

james
1608751022000

And guess what? No one opens the door for a native New Yorker

geemp3
1608704867000

ur so rite ttaemin tiffany is soooOOO cute!!! x3 i love tiffany and i love taemin too shinEE is mai faavurite boi band!!!! xwx my favourite is minho :DDD :3c

Sspass
1608000886000

Hey avy! 💖
Thank you for the add!
https://i.postimg.cc/RV6CzVTN/20201212-011314.gif
Your page is a whole another world I love it💖

no__odles
1607909207000

I cant believe i am friends w the real Taemin

neebs
1607823952000

me when i open avy myspace page
https://i.imgur.com/SvFJucb.gif

Donald Trump
1607805858000
taemify
1607571149000

When will we get an avy update

2sick
1607380529000
willexdeath333
1607314084000

Hello!!! ^__^ Thank you for taking the time to visit and add me! Also love me some spaghett x//3

(96/100)