Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

Hikra/^3^

"Why all my friends leaves this site one by one..."

Female
14 years old
Turkey
Last Login:
1623911479000
Contacting Hikra/^3^
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: never - mag.lo ft. o_super ( slowed )

Hikra/^3^ is in your extended network

Hikra/^3^ 's Latest Blog Entry
finially [view more]
:'D [view more]
terapi gel pisi pisi [view more]
Hikra/^3^ 's blurbs

About me:

IDK AND IDC WHO U ARE ILY
Yeah Im the creator of my profile pic
///writing and drawing is my life honey///
///dijital artist///
///author///
kill me OwO

Idk how to change my profile anymore
XNFP
I think I am a E-GIRL (?!????)😫🤧😔
SHE/HER/ (but any pronounce is fine tbh)
no im not gay and no ım not straıght either
....................
the online games I play;
ıdv
genshin
roblox
minecraft
...................
MY TOP 10 ANIME KINS;
1-Yousung (mystic messenger)
2-Sayori (ddlc)
3-Atsushi (bsd)
4-Shinji (evangelion)
5-Mikan (danganronpa)
6-Yul (secret alliance)
7-Tsukasa (tbhk)
8-Ohto Ai (wonder egg priority)
9-Yuri (ddlc)
10-Rika (wonder egg priority )

Who I'd like to meet:

mostly people who likes anime ▼・ᴥ・▼
but I love everyone except the toxic, homophobic ,transphobic ,racist ,sexist, that one pedophilia asks for foot pics ,harassers or creeps, bullies and super straights
.
If u re non of them MUAH
I LOVE MEETING NEW PEOPLE SO DONT BE SHY TALK TO ME BOY

Hikra/^3^ 's Fwiends Space
Hikra/^3^ has 250 fwiends.
View All Hikra/^3^ 's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
Hikra/^3^
1622279909000

Selaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamlar~~~!

dream
1622278702000

selaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Phonedrugs
1618604318000

To 💥 Much 🥐 Candy 🍒 Gonna 🔽 Rot 😷 Your 🔟 Soul 👿 If 🔊 You 💅 Love 👅 Her 👩 You'll 🦴 Let 🥰 Her 🤖 GoooOOOoo 😰 Because 😤 Love 💞 Only 💬 Gets 👾 You 🧅 DownNnnnnNNn ⬇️
go to my page

Hikra/^3^
1618589256000

Wow ur personality even better than your pace ^^

TristanIsPoggers
1618589130000

Thankiies!! If you want any help with CSS dm me :D

Hikra/^3^
1618485253000

Ok tamam anladım da aynı yaştayız amk niye abla diyon

ChmBkt
1618481437000

MySpace trendi bitti abla. Anca kalanlar kalıyo bak burada 70 bin kişi var en fazla 150 fln kişi aktif hadi diyelim 200.TikTok siteyi trend gibi gösterdi, sonra bitti insanlar da gitti. Senin sorunun değil.

Hikra/^3^
1618313744000

^////^

watchanimenow
1618308314000

nice page :P

Hikra/^3^
1618238962000

yeeeeeiiiiy :D

Jxoredo
1618238693000

it's a good thing :)

Hikra/^3^
1618238461000

ıs it a good or bad thing YwY

sunas_high
1618237896000

BRUH YOUR PAGE SEEMS SO FAMILIAR TO ME WHAT THE FUCK

Europ Europ Fanclub
1618146160000

Thanks for the add. It's good to hear that therapy helps!

sangwooslander
1618132377000
Hikra/^3^
1618130102000

What the- ur page is way more cooler!

Hector Society
1618129208000

cool page! :)

Mia
1617707476000

arkadaşlık isteğimi kabul ettiğin için teşekkürler
Ve sakın unutma,Mari seni ne olursa olsun sevicek/seviyor <33
https://static.wikia.nocookie.net/omori/images/f/f5/MARI6.png/revision/latest/scale-to-width-down/96?cb=20210101173616

Master Chief
1617309035000
Monica <3
1617280237000

thx for the add your page is so cool i Love ddlc i specialy like natsuki and also danganronpa is one of my favourite animes :)

heehoo
1616230825000

hey bestie.......................................................................................... you look cool bestie................

Bill
1616068726000

swag

a1exi5.69
1615750405000

youre so cool :))))

peepee
1615018485000

every girly has its final day,,,,, dont rush

Hikra/^3^
1614941799000

no me gustan las lecclones de espanol
excepto el bigotes de la profesor
los amo U///U

erdh
1614938497000

meow~

Hikra/^3^
1614893049000

gecenin ikisine kadar böyle konuşmayan da ne bileyim haha
haha hahahahhaah Allahın bir kulu bana terapi ayarlasın

Hikra/^3^
1614892901000

yok dur malım ben fikrimi değiştirdim

Hikra/^3^
1614892860000

yok ya mal değilimdir o kadar tembelim sadece

Hikra/^3^
1614892532000

sanırım malım evet

Hikra/^3^
1614892479000

bana mı öyle geliyor yoksa ben mal mıyım?

Mizuki
1614874364000

HUEGC&DEGC I KIN TSUKASA TOO AND ILY <33

(32/100)