Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

kusuo__o

" <hange3⠀⠀⠀She/Her"

Other
100 years old
Interzone
Last Login:
1613282727000
Contacting kusuo__o
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: (^.^)

kusuo__o is in your extended network

kusuo__o's Latest Blog Entry
i miss [view more]
kusuo__o's blurbs

About me:

hi :D
https://read-me-plss.carrd.co/
this is a carrd that i made for my twitter
but i think it works well for here too ??? :P
feel free to text me anytime !!

Who I'd like to meet:

ppl who are swagg
⠀⠀





















kusuo__o's Fwiends Space
kusuo__o has 1113 fwiends.
View All kusuo__o's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
mari <3
1610136487000

I'm in love with your page <3

egirlfriend🍼🍭
1609736401000

woah oh my gosh ive never seen a page like this before!!!! so minimalistic but so pretty and calming 4 my eyeballs :0 thank u for adding me!! <3 <3 <3

trashieweeb
1609679535000

cool page!!! love the page song and your pfp is super pretty!! thanks for the add <33

tsukishima
1609132533000

luv ur page dude

oyaoyaoya
1608915076000

Woah your page is cool, never seen this kinda design before!
https://i.imgur.com/RQ2rKpy.gif

JoshPhoenixSplash
1608851392000

Nice Page!

laRata2.0
1608835887000
ko
1608773302000

WOAH I LOV YOUR PAGE

plop
1608720614000

thank 4 da add!!!

hellaxya
1608714115000

ur page is gorg thank u for the add !! i <3 twice and love live too :)

jxxpes
1608747865000

thanks for the add !! ^^

kenmag0th
1608754369000

ty for the add <3

101z_x33
1608682849000

thanks for the add:0

:(
1608680532000

HII TY FOR ADDING MEE DAM UR CURSOR BE CUTE THO HOP U HAAVA LOVELY AY/NIGHT <33

kaelansucks
1608683153000

thanks for the add ! omg this page is so cool and the songggg <3

Xx_b4ssb01_xX
1608680879000

fangs for the add!!

jinny
1608679995000

omg your account is so good u have to teach me omgg heyy

hangemhigh
1608680286000

thanks 4 the add!! i love your page

stog frog
1608679441000

ty for the add!!

zohjiiw.
1608634619000

heyy, thanks for the add!! i realllyyy like your page, it's one color based, but it still looks very cool!! i adore it. and i think that you're really cool as well!! have a nice day, cutie <33 ;3

runa-maru!!
1608647176000

hi >////< thanks for the add ur page is so coooolll

jayimp
1608638601000

thanks for the add fwiend <3 x)

Lain
1608649829000
jtracome87
1608659048000

fuck® shit™

blOody._qt
1608671262000

love ur page!!! thx 4 da add<33

x_jang1ywang1y_x
1608661774000

thanks for the add !! I love yr page song : DD

androgynousAsshole
1608649032000

Thanks for the add!! Your page is so cool :DD

_sayonara
1608657597000
OliOlives
1608642319000
eyescale
1608633976000

《Th4nk5 f0r th3 a66!!1!》

zyme
1608619337000
picklej00s
1608607192000

ur page is so cool! ty for the add <33

XxKissOfDarknessxX
1608606780000
Barbie
1608608109000
CH3RRYL1M3
1608606563000

thank u 4 add!!!

Nepetaleijon
1608601467000

:33 < thanks fur the add!! love ur page

natalieLIVE
1608598889000

your page is so pretty and little dark age is so good <3

Zonemaster
1608545006000

little dark age is dope

aphroditesgrl
1608562061000

YOUR PAGE IS SO PRETTY OMG THE WORDS ARE LIKE GLOWING I LOVE IT

gubbsy
1608567155000

much minimalism. very noice. thanks for the add! I think youre swag :D

nyghtx
1608593719000

this song !! <3 <3

d3molitiongen
1608591282000
Boompson
1608555881000
TobiHaku
1608539407000

th4nks f0r th3 4dd!

Floom
1608535578000

This is actually a really good minimal design, good job

Morgan Hain Music
1608532094000

Thx for adding me!! Have a fantastic day! :3

~fluffee~
1608527135000
llilywebskateboarder
1608525896000

Danks u 4 da ad hubby

KitsuneMiku
1608525789000
nina
1608524724000

omg sick page x

xxPLURMAIDxx
1608524870000

t4ta!! Love ur mp3 <3

Sky27e
1608522394000
strawberrylips
1608523446000
deakuri
1608523477000

thx 4 the add -is pog-

emokittyqueen17 -_-
1608522324000

Thx for the add!!<3

tr4sh.cad3t
1608520862000
PA1NPUN1SHMENT
1608520219000

your page is beautiful, ty for the add! :))

betelgeuse
1608513500000

woah i feel like im in a dream on ur page https://i6.glitter-graphics.org/pub/2539/2539616jgbx0zwg2f.gif

n0isemus1c
1608513677000

absolute god!! loving the add
^ ^
(0w0)/

Crissy.Girl
1608513159000

AHH your page is soo dope!! vibes and ALL

imnotcorina
1608510169000

UR PAGE IS SO COOL!! it's so pretty, thank u so much for the add<3<3 also the carrd thing is so cool too omg

Xx_M1rand4_xX
1608510095000

thanks for the add! nice to see another dominican on here :D

urlocalghostfriend
1608506023000

Tysm for the add, ur page is wonderful!
🌼

d3adgrrrl
1608503648000

ur page is amazing omg!! i'm in awe <3_<3

datsal
1608502441000

:o Cool profile :D Thanks for the add btw :3

shigaraki
1608502091000

PLZ U SEEM SO COOL TY 4 THE ADD!!

fa1rycumslut666
1608502011000

hi girly thanks for the add 💗

cinnamongirl
1608500777000
Sspass
1608500977000

Hi!!
Thank you for the add💖!
Love your page its amazing and I love it https://i.postimg.cc/RV6CzVTN/20201212-011314.gif
https://i.postimg.cc/CKw7Y0HC/0cdbbe79-c425-42bc-af3a-418b73d350c7.gif
My spinning bear says hi
Have a great day 💖💖

Pancakes
1608500621000

snow

kii
1608500702000

ii love your page so so much !!! thanks 4 the add :DD ii really liike the song of ur page

Hamster~
1608500365000
tasosken_
1608454059000

nice acc
i really was confused when i got in this page
i was like what? Did my computer crashed?
lmao very nice :)

Cuti
1608494055000

Thx for the add <4

fr3ddyf4zb34r
1608447037000
ROTTENEDIBLEZ
1608445985000

ty 4 da add ! yr page is so swag !! >___<

b100dc0r3
1608445208000

funky page, love the cyber angel vibes!

tokyo
1608445308000

omgg i love your page so much aa <333

philocaly
1608445437000

lov this page!! cutest cursor ever i stg

bowie
1608445474000

ty for the add !! i love ur page ^^

radiozecks
1608445482000

thank you for the add! you have a swaggy page

hhajimehinata
1608445755000

i love ur page so muchh oh my god

SaikoCho
1608445780000
kusuo__o
1608440084000

thx <4 katsuki is my fav character i love him sm T_T

t4p3w0rm5
1608439418000

https://i1.glitter-graphics.org/pub/1977/1977631me33l9d1tz.gif
eeee ur page is so prettyy ♥︎ who's ur fav bnha character ??

annoyingalert
1608439425000

ty for the add! ur page is rlly cool!

kusuo__o
1608439012000

thxxxx <33333

XxSTARL1GHTxX
1608438619000

woah i love the aesthetic of ur page :o it has a rlly void-like vibe in the best way possible, it's chill and not rlly like anything ive seen on here before

gabrie1le
1608438418000

i <3 ur page

demjjin
1608437920000

thx 4 the add! ur page is adorable :)

ikurai
1608438816000

:)

uwumurtle_
1608437167000

thx for adding me, i luvv the look of ur page(ɔ◔‿◔)ɔ ♥

nanyaa
1608437173000

thanks for the add! <3 ur page is really nice

seph
1608436913000
daGi
1608436633000

thanks for the add! nice song hehe

lcvley
1608436816000

thanks for the add! your page is so swag :>

Mike Schmidt
1608436377000

Holy shit ur page is cool af,,, thx for the add!!

l3viskn1fe<3
1608436396000

I love your page!! ⌒(=∵=)⌒ Let's be good fwiends!

bunni.png
1608411750000

tysm for the add !! i luv ur page (ㅇㅅㅇ❀)

(99/100)