Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

BruhMoment

"I want to change my name i have some regrets"

Male
16 years old
United States
Last Login:
1622601643000
Contacting BruhMoment
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: Morning

BruhMoment is in your extended network

BruhMoment's Latest Blog Entry
School [view more]
Im back... [view more]
Being Inactive.. [view more]
Blog I think [view more]
BruhMoment's blurbs

About me:

Imagine actually making an about-, oh wait I am making one. Oh come why can't I stop bruhhhh Also i'm mostly online and trying to find the next greatest page Insta: Gacklely Discord: warp#7878
https://data.whicdn.com/images/286327334/original.gif
https://media.giphy.com/media/BejdfvEt6eoV2/giphy.gif
https://media1.tenor.com/images/2b7a8be05bd0fce3320ead2e54f26147/tenor.gif?itemid=14181606

Who I'd like to meet:

Living things that type

BruhMoment's Fwiends Space
BruhMoment has 191 fwiends.
View All BruhMoment's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
Nah Dude
1613946103000

ayy good to see you! :D
unfortunately I don’t. lol I studied it in school but never was that good at it. I’ve thought about picking it up again tho, it would be fun to know!
how have you been? :)

littlemess</3
1613998051000

your page is so cool! pogchamp bro <3

Nah Dude
1612268474000

bruhmomento

Toastersalesman
1609816480000

Happy Halloween!!!

BruhMoment
1609816162000

get that money yeahh

ur.emoboyfr13nd
1608507332000

ngl i like u bro

Toastersalesman
1608178607000

The Funny

llilywebskateboarder
1608177836000

Danks u 4 da ad hubby

soapiesuga
1608143633000

thanks for the add!! (=⌒‿‿⌒=)

nightxngale
1608145147000

im sooo in love w your page and thank you for the add<33

tizianna
1608142848000

the fucking soup

Nah Dude
1607984526000

yoooo! Good to see u! :D
idk life is kinda weird with covid lol Lot of new myspace users recently. Came from tiktok apparently.
how u been? :)

Opyx
1607971746000

I love the aesthetic of your page!

BruhMoment
1607971543000

I literally go on once a year how do you guys find me :o

kikikara
1596309745000
Nah Dude
1587746791000

yo, bruhmoment! How u been? :)

BruhMoment
1587564833000

'-'

BruhMoment
1585887898000

I really do be inactive

jtracome87
1584834997000

fuck® shit™

GordonFreeman
1584704416000

The homosapien that wrote or spoke about this current line of text you read would sincerely thank the person that I am currently talking to, which indicates you: bruhmoment for adding me: gordon freeman to personal friends list.
-gordon freeman: employee of black mesa

BigChungus
1584700200000

WHOLESOME BRUH 100
!reddit gold

ipaghost
1584470589000
BruhMoment
1583808655000

Hola friendos

nomemomemon
1583770570000
Nah Dude
1583020355000

:)

zoe
1582563784000

you're a walking bruh moment https://zoe.is-ne.at/xMmHV2.png

AOL
1582409203000
Newgrounds
1582258156000
Janken Popp
1582189236000
duckmanuwu
1582182488000

when they dont feed you bread , bruh moment

Nah Dude
1582181430000

ur my 100th fwiend. That’s a bruh moment

https://i.imgur.com/OBkuDn9.jpg

RexRaptor
1582164780000
jimstank
1582159262000

thanks for the add

(..)..)::::::::::::D~~~~

*~Aya~*
1582156225000

~Thanks for accepting~

Tom
1581688525000

Thanks 4 the add!

(35/100)