Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

MAX000

"RAWR XD"

Other
17 years old
Interzone
Last Login:
1616425966000
Song: pierce-the-veil_pierce-the-veil-bulls-in-the-bronx-mp3

MAX000 is in your extended network

MAX000's Latest Blog Entry
Drawing? [view more]
Someone play games with me TwT [view more]
So... [view more]
200!!! [view more]
Blog of the day [view more]
MAX000's blurbs

About me:

no im not 9 XD
sorry my pf always goes through different phases XD
Always bored and tired.
I'm panromantic asexual...
I like:
mostly rock and metal music((though i listen to all kinds of shit))
scene/emo style((even tho im a major weeb))
drawing
reading
Cheesecake
Homestuck OwO
hoodies
ANIME!!!
purple and black
Video Games
H3n7@i
Dislikes:
most rap
country music
people who conform to society
Pretenders
((any css help or advice is useful, like how to change the myspace link.))
Bands:greenday, skillet, threedaysgrace, linkin park, sleeping with sirens, falling in reverse, pierce the veil, BVB, MCR, set it off, Breaking benjamin,P!ATD, the all american rejects,The Red Jumpsuit Apparatus, Evanescence, Paramore, the offspring, BABYMETAL some others that i can't remember atm.
(((yes the css is my own)))
kins list:((first names only lmao also wip))
Killua,Koda,

Who I'd like to meet:

people with the same interests
Waffles
anyone really
emo/scene
please talk to me im so bored TwT
furries
anyone with toga or yuno in their pf
people with awesome profiles

MAX000's Fwiends Space
MAX000 has 301 fwiends.
View All MAX000's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
pwincess >_<
1616429443000

OMG TY<33 pierce the veil is superior

meganoz3
1616423352000

hoi

Hyunie
1615233757000

Luv ur pp <3

Hisu
1615214028000

your page is a VIBE

‌‌‌‌‌
1614722294000

Rad page dude! Thank you, thank you for the add! ☆

Candy
1614722212000

thank you for the add <3 ur page is honestly so calming and aesthetic i love it :D

emonighhtmre
1614190017000

thanx 4 the add! cool page btw

Absolute_Disdain
1613146446000

Thanks for the add, despite my lame profile!! XD lol
Ur looks awesome!!!:)

NarUt0.Uzumaki.raz0r
1613142164000

ThAnKz 4 da AdD x3 !1!1!1111!

the real mangle
1613080595000
owodere
1612968820000

heyy thanks 4 the add and nice comment!! :)
i was just lookin at ur page before you sent the request lol you're cool too! hope you have a nice day ٩(◕‿◕。)۶

UrLocalRat
1612802091000

Thanks for the add homie :D
Also epic page like DAMN :o

h4j1swh0re
1612801519000

HI THANKS 4 ADDING ME BACK U SEEM SO SWAG, I LOVE UR MUSIC TASTE AS WELLL

em0_h0e_f4g
1612553312000

I love ur page omg :0

z3r0
1612458345000

i love ur page sm:0 ty for the add:D

Osamu Dazai
1612448645000

Hey thank you for the add!! <3

jakeisoffline
1612201735000

u can center ur text w

text-align: center;

!! love ur profile :p

GhostRay._.
1611870478000

aaaahhh i luv your profile so much>-<👾

freddy
1611765435000

[[ooc]] thats one of my favorite songs actually omg

StarsWink
1611696819000

ALL THE AMVS I WOULD WATCH WITH THAT SONG! it's still such a good song to this day

k1ttyk1ttymeowmeow
1611593241000

AHHHHHHHHHHHHH UR SO COOL 😡😡🙄

rat
1611592632000

yw!
i see lily tried to rickroll you too

llilywebskateboarder
1611591454000
*~Aya~*
1611356613000

~Thank you ^_^~

P0p-Cr0cks
1610729631000

OMG THANKS FOR THE COMMENT I LOVE YOUR PAGE SM TOO! <3 Have a wonderful day!

anyaamphetamine
1610425525000

TYSM 4 THE ADD ❤❤

P1ss_F41r7_
1610400679000

THXS 4 the add I love ur page!!

goldx4nax
1610134740000

hey darling, thank you for the add <3
your page is dope!!! all my interests there :D

Rawr
1610131707000

Hi bby! tysm for the add, Cool page btw!~ <3 https://iv1.lisimg.com/image/15164299/402full.jpg

sugavitaminbby
1610031631000

elloo I love your pfp~!! thanq for accepting my add~!!
https://media2.giphy.com/media/fGq7dLO5VqkXH5aqPX/giphy.gif

daisuki
1608265897000

thanks so much 4 the add!!! u seem rlly cool.... (ノ゜▽゜)

mcphr
1608241986000

<3 ur page!

utf-16
1608229738000

Thanks for the add!

P1ssbugzz
1608224513000

Ty 4 the add!! I luv ur page, purple n black are pretty cool!^v^<33

grimmy
1608214260000

ayaaa ! ty for da add bae ! <3

pannorofu
1608137048000

love ur profile!! ∩^ω^∩ i hope ure having an amazing day!!
i u want to talk abt waffles i’m always here hhhhh <3

0alyaaaaaaaaaaaa
1607981985000

thnks for adding back! your page is so cool

Xx_M1rand4_xX
1607976258000

thanks for adding back! <3 i loooove your profile

Opyx
1607961730000

your profile is cool!

meyuchan
1607715250000

Hey u seem cool :3

borksandhecks
1607710259000

Heya ! Thnx 4 the add, cool background ≧◡≦

NEKØBUTTER
1607709892000

HEWWO thank u for da add!! UwU ur page is awesome an SWAGGYYY <3

MAX000
1607704104000

I love getting comments so leave some if you want ^^

catboy
1607695054000
m0rgx3
1607621212000

omg h@i you s33m r3ally c00l, f33l fr33 t00 m3$$@g3 m3 :>

Jady_Vanity
1607561775000

ahhhhhhhhh hi

(46/100)