Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

chazzamaycry

"just a sad little faggot punk </3"

Male
18 years old
United Kingdom
Last Login:
1610543261000
Contacting chazzamaycry
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: our lady of sorrows

chazzamaycry is in your extended network

chazzamaycry's Latest Blog Entry
tsnail is live !! [view more]
filming content [view more]
happy new year <33 [view more]
back to work!! [view more]
selfie dump :0 [view more]
chazzamaycry's blurbs

About me:

dni if under 15 years old pls !! i'm 18 and i don't wanna make anyone uncomfy

current css by shoebox and edited by me <33

also my top friends are all pages i think look pretty

https://cdn.kapwing.com/final_5f160721187af60015697591_356856.gif

i'm a clothing designer, check me out !!

my socials:

portfolio site - https://tsnail.carrd.co

instagram - https://www.instagram.com/tsnail.shop/

twitter - https://twitter.com/shoptsnail

Who I'd like to meet:

other emos and punks come hang out !!

chazzamaycry's Fwiends Space
chazzamaycry has 153 fwiends.
View All chazzamaycry's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
neptnes
1610330453000
roger's turd spoon
1610324945000

<33 ily

chazzamaycry
1610324756000

@mockingbird thank you that's so sweet. i'll msg you !!

chazzamaycry
1610324723000

@roger's turd spoon thank you sm <33

mockingbird
1610324669000

ahhhh omg wow i love your page! although theres a lot of black and red pages on here, every single one of them continues to blow me away :D
thx 4 da add <33
msg me sumtime?

roger's turd spoon
1610324489000

ur page is so SWAG i love the vibes

chazzamaycry
1609530446000

@teef thank u!!! ahhh i really appreciate that

teef
1609441423000

you page is fucking sick!! also your battle jacket looks great!

domimaggots
1608688364000

aaaa sick page n mp3 !! thanks 4 the add !! <3

chazzamaycry
1608684069000

@xbloodletterx tysm !! i really appreciate that. i mailed you info about purchasing clothes if you're interested <33

xochar

xbloodletterx
1608683468000

dude I had a peek at your portfolio and its super impressive I love it!! if you're ever selling stuff I might have to cop!!!

Xx_b4ssb01_xX
1608679014000

thanks for the add!!

chazzamaycry
1608676579000

@pissbaby thank you sm !! <33

pissbaby
1608676550000

thx for the add !! ur page is so cool i luv it sm ^^
https://img.itch.zone/aW1nLzQxNzk3NzguZ2lm/original/PVXlSO.gif

chazzamaycry
1608675926000

@s0cketz thank you lovely sir <33

s0cketz
1608675886000

your page is so nice MWAH

chazzamaycry
1608588352000

@uwumurtle_ you're welcome!! yeah sorrows is fuckin sick honestly <33

uwumurtle_
1608588288000

thx for adding me back, luv the song choice<33

chazzamaycry
1608556667000

@lorenansk literally same they're so fuckin awesome !!

lorenansk
1608556246000

omg i love mcr

llilywebskateboarder
1605036968000

hihiii bby

bloodysins
1595362173000

thnx for the add, ur page is so cool omg

sattnin
1595357097000

fucking stellar xx thanks for the add

Shoebox
1595355516000

thanks 4 the add,
love the mp3 ✌

xanax
1595318057000

thank u for the add i love your page!!!!!!!!! (∗´ ᨔ `∗)

nostalgic
1595317337000

THX 4 THE ADD! NICE PAGE

electriccentury
1595308014000
fr0gge111
1595243784000
tdeggz
1595206982000
redkyoin
1595201677000

rerorerorero

xXSceneAngelXx
1595175856000
Tom
1595166092000

Thanks 4 the add!

(32/100)