Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

bloodysins

"normalize barking at racists and other shitty ppl"

Other
9 years old
Interzone
Last Login:
1602097709000
Contacting bloodysins
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: immaculate

bloodysins is in your extended network

bloodysins's Latest Blog Entry
song recs [view more]
bloodysins's blurbs

About me:

https://64.media.tumblr.com/e3ddbf7ecee00670500cbf2c506d8460/c197536c1e06139a-e7/s500x750/e583e2a7f634b34d32149135dcc78f018e39d66a.gifv
yoo what up, I'm Noelle and I have no idea what to do here but lets be pals ;]
pls talk to me I'm rlly nice n I promise I dont bite!! unless ur into that idk..
https://64.media.tumblr.com/e3ddbf7ecee00670500cbf2c506d8460/c197536c1e06139a-e7/s500x750/e583e2a7f634b34d32149135dcc78f018e39d66a.gifv
here's sum stuff abt me ig;
-istp, if that even matters lol
-16
-Bi
-I draw but I think everything I draw is horrible <3
-I love animals!! ferrets, bunnies, cats, dogs, bats, etc.
-I change my page like every month lol im so sorry
idk what else to put
https://64.media.tumblr.com/e3ddbf7ecee00670500cbf2c506d8460/c197536c1e06139a-e7/s500x750/e583e2a7f634b34d32149135dcc78f018e39d66a.gifv
fuck the police, all my homies hate the police
https://64.media.tumblr.com/e3ddbf7ecee00670500cbf2c506d8460/c197536c1e06139a-e7/s500x750/e583e2a7f634b34d32149135dcc78f018e39d66a.gifv

Who I'd like to meet:

https://64.media.tumblr.com/e3ddbf7ecee00670500cbf2c506d8460/c197536c1e06139a-e7/s500x750/e583e2a7f634b34d32149135dcc78f018e39d66a.gifv
-anyone who will buy me plushies bc I am quite literally 2 years old at heart
-the cute girlies... :flustered:
-ppl who have broken senses of humor!!!! I luv 2 laugh at dumb things
-absolutely NO racists, homophobes, transphobes etc.

bloodysins's Fwiends Space
bloodysins has 127 fwiends.
View All bloodysins's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
popbob
1596913788000

the oldest anarchy server in minecraft

f49907
1596904399000

rainbow page brrrrrrr it looks so rad

deep web
1596301875000
tomaniol
1595999945000
misac0re
1596001298000

i love your page !! we got the same hanako-kun panel lol >//<

Jxoredo
1595987004000

your css is better then mine :(

airi
1595972930000

ur page is so beautiful , it doesnt kill my eyes like other rainbow pages

drugstorecowgirl
1595971405000
<3gretchthebetch<3
1595650976000
not_that_bighouse
1595620367000

thank you for the add!I think you hve a beatifull account (sorry for my bad english '^v^)

luke
1595554580000

omg thnx!! i fuckin love ur page :3

Trillppy
1595528595000

I luv ur page -`ღ´-

bunny
1595486694000

ur page iz adorable omg(≧◡≦)

crypticradio
1595476586000
fvckopia
1595370020000
forestfire
1595363845000

this is such a pretty page!! :))

diamond.dagger
1595362582000
xdzvonx
1595334322000

Hello! Nice page design :o
Thanks for add and have a nice day!
https://www.youtube.com/watch?v=DBU_gUYlCEo

(18/100)