Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

tweek

"me when i when me the i when i so basically me"

Cis Female
15 years old
United States
Last Login:
1623723529000
Song: bo burnham feel like shit

tweek is in your extended network

tweek's Latest Blog Entry
ccs stuff [view more]
things i hate [view more]
i came out [view more]
rant abt shipping [view more]
music i like [view more]
tweek's blurbs

About me:

★my name is taylor but my friends call me tweek
★istp 4w5
★any pronouns
★bisexual and questioning aromantic
★current tom obsession
★pisces
★introvert
★south park and eddsworld fandom
★other current interests are moral orel, bojack horseman, and camp camp
★i do not ship
★i also stream follow me pls https://www.twitch.tv/anthrolol

★𝐤𝐢𝐧 𝐥𝐢𝐬𝐭★
★kenny (south park)
★clyde (south park)
★tom (eddsworld)
★tord (eddsworld)
★shinji (evangelion)
★denki (mha)

★do not add me if you:★
★support/watch jschlatts content
★are racist, homophobic, transphobic, ableist, etc.
★ship tomtord/any pedophilic ship

Who I'd like to meet:

ass n titties

tweek's Fwiends Space
tweek has 136 fwiends.
View All tweek's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
fisheatingsushi
1623544673000
xxcHeMiCaLbLaDezxx
1623415757000

thx 4 the add! :D

dvzvi
1623361092000

hey lol im also in the south park and eddsworld fandom ahah

neozzz
1623223401000

i love your page sm!! you seem rlly cool as well!! :]

noura_11323
1622661181000

AAAAA i love your new page :D and i LOVE your icon pic hjegjhge :")

forest
1622171935000

I LOVE YOUR PAGE

pizzfr3ak
1620829783000

Very tasty yum yum

tokemekisan
1620315936000

tysm for the add back!i love that tom themed page <3

gerberbabie
1620275030000

hello fellow south park fan
my bf kins kenny as well, and hello from a butters kin :3

noura_11323
1620270698000

omg i love edds world :3 and thx for the adding back,i love your page

EmmyDelightful
1620252457000

I really love your page O: p.s I love exit music for a film, radiohead's great

pizzfr3ak
1620249832000

THANKQ

YOURE KEWL TOOOO

pizzfr3ak
1620249685000

I LOVE UR PAGE OMG ALSO TWEEK SJSJSJSJJSHS I LOVE SOUTH PARK AND TOM IN THE CORNER NSNSHSHSHSHSHHD THX FOR The add

Absentee Father
1617593541000

AA UR CSS, MP3 AND EVERYTHING IS SOO COOL,, yes dilfs supremacy ❗

EdensLittleBean
1616939607000

Oh my god, they killed Kenny!!!

Love the page, nice to meet ya! <3

:(
1616931360000

HIHIHIII AAAA UR MUSUC TASTE IS IMMACULAATEE TY FOR ADDING USSSS AFERDGTH UR A DARWIN KINNIE ILY/P WAIT WAIT R MP3 STARETED [LAYING AASFDHG IMMA JUST VIBE HERE UR SO SWAGG AAA WAIT SHIT UR A SHINJI KINNIE TOOO HIHI FELLOW SHINJI KINNIE DO U KNOW WHERE ANY KAWORU KINNIEZ ARE??? KHUJGTFRDGTHYU BUT WE HOPE U HAVE A LOVELY DAY/NIGHT <33

rukia
1616791777000

i love the orange theme ! <3

saihara-chan ??
1616782261000

hello ! thanks for the comment, love your mp3 :-)

forest
1616720819000

I hate you

jk

forest
1616767404000

Hey Tweek :)

mfstupidrat
1616717375000
neebs
1616717260000

hello tweek from myspace you are awesome

Kenny
1616703439000

your page is so swag!!! :D

I8UK1
1616678917000

love yr page shhawttyyy!!!!!

ghostgirl.gizelle
1616640122000

ty for the add u seem rlly cool<33

(25/100)