Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

Ioniks

" Would you maybe wanna fall in love?"

Female
16 years old
Norway
Last Login:
1618389598000
Song: Robert Pattinson- Let Me Sign Official. With Lyrics.

Ioniks is in your extended network

Ioniks's Latest Blog Entry
Pls don't steal my CSS [view more]
Hot nd Not [view more]
Abt me:) [view more]
Ioniks's blurbs

About me:

∘°∘♡∘°∘https://linktr.ee/OmiMM∘°∘♡∘°∘
https://i.pinimg.com/564x/7e/41/bd/7e41bdb7460c869dd37ca5925e1a3844.jpg
Hey u should be like really mean to me so we can have a slowburn enemies to lovers story thanks

Who I'd like to meet:

Here for the vampires, scene kids, emos and all the other blood drinking creatures ⎛⎝( ` ᢍ ´ )⎠⎞
Pls don't add me if you're under 15 or over 20 thnx
https://i.pinimg.com/564x/6b/31/49/6b3149318dde6ffeae948be92db3742d.jpg

Ioniks's Fwiends Space
Ioniks has 410 fwiends.
View All Ioniks's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
Xx_H@rdc0reNyQuil_xX
1615692098000

Obsessed with your page, feels like a Catherine Hardwicke film ♥

Justin Bieber
1615036852000
zazikia・゚*✭
1612302537000

thanks so much for the add <3 your page has such a cool vibe i love it

hey_socks
1611842260000

vibes of this page is amazing, 10/10 /gen
thx for adding me :] /gen /pos

charlize
1611527862000

hey wanna be enemies that's all no ulterior motives totally not trying to eventually become lovers what no

maxielikesplants
1611528975000

thanks for the add! the vibes of this page are amazing

lala
1610532486000
taki
1610442042000

thanks 4 the add

gurochan
1610166356000

hello

Sea_Star
1609240700000

damn i'm jalous ur page is a masterpiece to look at i could nerva 😅.
BUT anyways thanks for the add ❣

w1nterbe4r
1609267969000

oh my god i love your page so much!!

thx for the add <3

Sspass
1609191546000

Hello!
Thank you for the add💖
https://i.postimg.cc/PxDMtHSQ/20201212-011314.gif
Your page is amazing its so cool!
I will not give you my dancing Penguin cus I'm mean to you now >:(
AND I'm not going to wish you a good day 2 >:((
God I don't know how to be mean

nyghtx
1608429186000

Your page looks so good! everything is so nice and chill, its so relaxing and pretty :))

SHEEP_GHOST
1608429089000

I luv ur page! The color scheme is super vibey, thx fo the add<3

vampirebxtch
1608392021000

i luv ur page!! one of the best ones I've seen so far <3 (luv ur song choice too btw)

Under_Your_Skin
1608223294000

I love ur page sm to!!!! U look so cool<3

filmnerd
1608119067000

Really cool account!

soulseekerr
1608116379000

i love your page so much :DD

xXvmprXx
1607955735000

sick page,,

Akmar
1607979381000

Thanks! ^_^

Femboy.spit
1607979580000

Th4nks 4 th3 4dd!!!!

Kuutyarti
1607874313000

Thanks for the add xd

emokittyqueen17 -_-
1607798657000

thx for the add!! i love ur page its soo cool<3

nct127
1607747734000

your page is so cool omg!!!

rofl
1607687380000

yo dis swag

weepinggolden
1607640981000

ty for the add!!! i luv ur page it’s so swag (^∇^)

:(
1607629105000

HII TY FOR ADDING ME BACK HPE U HAVE A LOVELY DAY/NIGHT <33

The The Alexzswagsta
1607605191000
wayang Ⓐnarkis
1607586723000

Thx for the add fwend! :)

zyme
1607590672000
taemin
1607563985000

Very cool aesthetic you have on ur page new friend👍❤

rawrkenney
1607570848000

luv ur page s much c:

pissboy
1607552411000

omg hi u are literally so cool

nina
1607549598000

ure so pretty!!

mothskull
1607387743000
uwumurtle_
1607382091000

thx for accepting, nice to see another stay<3

luv.chickie
1607375985000

ty for the add !! i love the vibes of ur page c:

yeonjun<3
1607333731000
jeneats
1607221415000

thank you for the add!!! i love your page <33

domimaggots
1607102614000

very beautiful page !! also leo as each of ur big 3 omg :0

macrellytomat
1606931000000

ug klikk

killerqueen
1606918201000
Tom
1606899339000

Thanks 4 the add!

(43/100)