Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

mettlehead

"sup bitchz! add my shit!!!"

Male
19 years old
United States
Last Login:
1617686863000
Contacting mettlehead
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: Silent Hill 2 OST - Angel's Thanatos

mettlehead is in your extended network

mettlehead's Latest Blog Entry
Okay No More Guys [view more]
sup you fucking beautiful fucking [view more]
Demon Time [view more]
Sup you beautiful motheffuckers [view more]
mettlehead's blurbs

About me:

Little kids B.T.F.O. this is boss ass shit ONLY

hey the names mettlehead and uhhmmmm hmmm where do i start..... Ohh yes well basiclly i love playing video games and watchin videos ((sometimes adult videos mmLOL) and especially trolling i have over 30 hours on css and i love bhoping to bomb sites and making kids mad on the mic soo uheermmm yeahh if u wanna be friends with a trollin motherfucker like me then click add bitch! PEACE !
SOME COOL ASS PICTURES OF ME
vvvvvvvvvvvvvvvvvv

https://cdn.discordapp.com/attachments/412505689974505512/782411657930080256/ghostface5.jpg
damn Im good
https://cdn.discordapp.com/attachments/412505689974505512/782411206630572032/ghostface2.jpg

Who I'd like to meet:

  • Crackwhores
  • Fellow trolls (if you try to troll me youll be sorry so dont okay
  • Your mothers
  • tha hardest motherfuckers to ever grace the internet
mettlehead's Fwiends Space
mettlehead has 55 fwiends.
View All mettlehead's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
broski the 50th
1609617660000

happy new year motherfucker ! here's to a good year of css trolling! B)

broski the 50th
1608405268000

it is, actually! good taste, that movie's one of the greats

XXXswaggodXXX
1607913365000

yes joshua dufurrena is the beest !!!

P1ssbugzz
1607695656000

Damn bro your page is sick as fuckkkk lmaooo thanks for adding back v swag

j0cko_h0mo
1607388170000

whats upp

keebard
1607298285000

THIS PAGE SICK AS SHIT !!!!!!

haechan
1607284289000

sick page! love ur introduction lol

Water
1607143428000

hand it over. that thing. your swag

goofball
1606641365000
1px
1606609698000

yo wheres the ak47

Donald Trump
1606601217000

Thanks for the add, patriot. Would you like to be a part of my cabinet in my second term?

Tom
1606599308000

Thanks 4 the add!

(12/100)