Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

narkotin

"cheetahgewrls.com ^>..<^"

Female
14 years old
Norfolk Island
Last Login:
1616689851000
Contacting narkotin
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: Nimbasa CORE

narkotin is in your extended network

narkotin's Latest Blog Entry
just a reminder!! [view more]
my mailbox is on crack [view more]
i rlly need help w my css [view more]
I DELETED MY CSS BY ACCIDENT [view more]
Self Love [view more]
narkotin's blurbs

About me:

https://64.media.tumblr.com/e08885969435de461f45bd120521ae09/1ad02bd1b0ab4334-54/s500x750/1a57ec3ba2c7829537532622d4328efb31a16fc2.gifv
acab, blm, LGBTQ+ & pro choice!!!

she/her

IN LOVE W STRAWBERRIES!! AS U CAN C ^^

i also love anime, music, japanese fashion & manga!!

add me on discord pls !!! ema#9999

I'm going to be inactive, so add me on discord to contact me :')

https://64.media.tumblr.com/e08885969435de461f45bd120521ae09/1ad02bd1b0ab4334-54/s500x750/1a57ec3ba2c7829537532622d4328efb31a16fc2.gifv

EVERY1 IS WELCOME!! but not

-nazis
-racists
-ableist
-incels
-homophobes
-transphobes
-misgender
-body shame
-islamphobic
-xenophobic
-TERFS
-pedophiles etc!!
spits HAAAWK PUH!! disgusting.. anyways

https://64.media.tumblr.com/e08885969435de461f45bd120521ae09/1ad02bd1b0ab4334-54/s500x750/1a57ec3ba2c7829537532622d4328efb31a16fc2.gifv

just txt me if ur feelin lonely or bored!! :)
but i beg you to not ask for nudes or anything weird! pls! it's v uncomfortable :/

anyways have a nice day!!

https://64.media.tumblr.com/e08885969435de461f45bd120521ae09/1ad02bd1b0ab4334-54/s500x750/1a57ec3ba2c7829537532622d4328efb31a16fc2.gifv
https://64.media.tumblr.com/12d075569ce77e6b991532207c6ae443/418e2a3b6022dc29-c9/s500x750/4ae42eec6a43ba5f4a8c59ce116c8a2edb7b28d6.jpg

https://64.media.tumblr.com/549d1969ddabf4e83325e04d56fa9815/tumblr_pwvd1mq7vg1vpf6ddo1_100.gifv

https://64.media.tumblr.com/ff0fe6807defc6e1d1105fc4f9abde30/fa059800eb007e0d-35/s250x400/947a2b7e0100474fa35de41402a33cddb023e691.gifv
https://64.media.tumblr.com/523a6059fbd5c2627b895552c2fbc010/41d33f563f0c8a6e-de/s250x400/30c342599858269fa27d0d01ca406c6009c4b287.gifv
https://64.media.tumblr.com/523a6059fbd5c2627b895552c2fbc010/41d33f563f0c8a6e-de/s250x400/30c342599858269fa27d0d01ca406c6009c4b287.gifv
https://64.media.tumblr.com/523a6059fbd5c2627b895552c2fbc010/41d33f563f0c8a6e-de/s250x400/30c342599858269fa27d0d01ca406c6009c4b287.gifv
https://64.media.tumblr.com/90b346bf886079f21ded4c2f40f08647/41939a21fd391c73-df/s1280x1920/f7337f5b04afc4005f9871a160ffed018bd5977e.png

https://64.media.tumblr.com/c3667f9d9eaa587b0ce0bb07aeb28657/tumblr_mobf85CE2I1rni86yo1_400.gifv
https://64.media.tumblr.com/95da39c35c8da49a75d9cd4fb01e6e82/tumblr_pveek1YtBp1viqloeo1_500.jpg

https://64.media.tumblr.com/ef033c560348524479b40a7c3a13dd5b/5bd645bc7608070c-88/s540x810/607c53c36427c0d2a5364021b458a73f4d451f6a.gifv

Who I'd like to meet:

narkotin's Fwiends Space
narkotin has 450 fwiends.
View All narkotin's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
cold_tortelloni
1611611018000

just here to remind you that your page is absolutely adorable and ily <3<3<3

thecroozlore
1611100398000

h

strawfaeriez
1610848546000
roger's turd spoon
1610603621000

ur page is sooo pretty :0 thx 4 the add bub! <3

Ella_
1610078587000

your prof is adorable!!

Mult1D1mens1onal
1610030357000

thx 4 th add, ur page is soo cute!! <3

Hotlocaldad
1609930900000

Really cute profile , and good tune

finnisg0ne
1609813110000

thx 4 th3 4dd :3

Phone
1609801198000

awesome page! :)

Lain
1608649759000
tr4sh.cad3t
1608521163000

hey ik we added eachother a while ago but I finally made a little comment thing to use :P <3
https://i.ibb.co/yVBXG2S/Pics-Art-12-20-10-07-28.jpg

kittymeatz
1608239300000
Hamster~
1608227357000

I love your page so much (´﹃`)

crowsandcorvids
1608169332000

thx 4 the add! <3

Barbie
1608091165000
c0r3y r1ff1n s1mp
1608052319000

Yw for the add and thanks for liking the mo3 ^_^ 🍓

socialreject2002xp
1608037424000

your page is just gorgeous

haikyuu!!
1607970111000

THX 4 ACCEPTING UR PAGE IS ADORABLE

nostalgic
1607962930000

thank you cutie your page is lovely <33

zchyle
1607961735000

TY 4 ACCEPTING(^ワ^)I AM IN LUV WITH UR PAGE AAAAA

peachy.milk
1607897409000
xXlillpissbabyX.x
1607894221000
skullfi3ld
1607891701000

I love ur page!!<3 it's super cute:3

strwberry
1607890586000

i love your page <33

cherrydoll
1607887701000

ur page is so cute ฅ^•ﻌ•^ฅ

k34tonnie~!!
1607886764000

ur page is so lovely!! i screamed when i heard Daoko playing, so cuteeeee! also thx 4 the add! <3

void4ngel
1607882660000

that mp3<3 so cute

uwumurtle_
1607880575000

thx for adding me back and pls I don't look like much lmao, but ur page is soo cute I luv it here<33

sangwoo
1607880484000

UR PAGE IS SO KOOL TEACH ME THE WAYS VJGH

HOT TOPIC
1607879751000
doa
1607878170000

ur page is so so cute <33

XxwormbikexX
1607544011000

https://i.imgur.com/wXoF63B.gif
i love the aesthetic of your acc so much >-<

KAREN
1607536854000

No

narkotin
1607526405000

>///< thank q so much!!! <3 love urs aswell ^^ xoxo

Luise
1607466434000

i love your acc 🍓

narkotin
1607526355000

AWWW thank qqqq ryuk!!<3<3 ly ^^

Ryuk
1607465533000

ur the first to recommend me strawberries, ill def give them a try!! <333

anushka
1607460696000

ur page is so cool !! <33

nosferatooth
1607454052000
yeonjun<3
1607447665000
narkotin
1607434009000
ginko
1607433039000
narkotin
1607433882000

<3<3<3<3<3 ily

luvheart
1607432569000

yes, i love ur page. i love strawberries :3 <3

P0p-Cr0cks
1607009058000

ofc! 8}

narkotin
1607008244000

<3<3<3 :*

P0p-Cr0cks
1607007296000

Thanks for adding back, i saw ur css before and ITS SO GOOD! sorry about the delete tho :( anyways have a nice day!

narkotin
1606760652000

im in love w you <3333 ^^

aoanobrain
1606699837000

thx! i am in luv w ur page

kickassalien
1606598845000
narkotin
1606760582000

thank you sm <33333333 ilysm

mockingbird
1606403256000

omfgggg i ove your aesthetic its so pretttyyyyy
thanks for the adddd<3
have a lovely day darling

imaslave4u
1606129820000

thx 4 the add!! <3 xoxo i love strawberries!!

narkotin
1606129390000

water yum ^^

Water
1606012475000

erm...

Brisachi1s3mo
1606025305000

Love your acc! and I love strawberries! thx 4 the add <3

bend
1605749757000

vanfefee19
1605533884000

ur page is so sweet! thx for the add <3

Unknown Fox
1605389004000

e

narkotin
1605389364000

AWWW thank q <3 >_<

anyaamphetamine
1605375550000

yur page is EVERYTHING thx 4 the add xx

narkotin
1605212178000

LMAO LOVE THAT~ !!!

benreybenreybenrey
1605185010000
narkotin
1604861045000

OMG THANK Q <3<3 ^^^ KISSES

cold_tortelloni
1604373849000

your page is soooooo C U T E ♡♡♡♡♡ i'm obsessed!!

narkotin
1603892621000

awww thank q sm <3333 ^^

blessedshit
1603834676000

aaaa hi, i love your page so much help

koala71783
1602092559000

wowie a waving kittie

Lgplus
1601830492000

ILSM💕💕

narkotin
1601577758000

OMG HELLO!!! ^^

Jxoredo
1601480271000

hiiiiii

vilemeat
1601528644000
ecowgirl
1600896973000

ur page is the cutest!! thanx for the comment!!! <333

tsukishima
1600276263000
daniluvsyou
1600237430000
well
1600029505000
narkotin
1600023192000

IM NOT!!! BUT THANK Q <3 I used XxEmo BitchxX css ♡\( ̄▽ ̄)/♡

kai
1600006864000

i dig this profile! you're so talented! ♡

narkotin
1600006148000

YWYW ^^ AWWW THANKQ SM ♡

h0lyshark
1599983062000

thx 4 da add babez <3 btw ur page is sososososooooo cute omg

narkotin
1599837672000
cyberheav3n
1599781930000
narkotin
1599837503000

OMG JUSTIN!!! THANK YOU <333 PLS AUTOGRAPH STRAWBERRIES ON THEM ♡( ◡‿◡ )

Justin Bieber
1599756129000

nice tits

narkotin
1599837385000

https://cdn141.picsart.com/328817771101211.png?type=webp&amp;to=min&amp;r=640 YAYYYY o(≧▽≦)o ily ily !!(´。• ᵕ •。`) ♡

gothicchic
1599703563000
narkotin
1599553934000

https://64.media.tumblr.com/ecb23f25990d5af08f97fe26d44cc7f6/tumblr_pmt2f1gAl21vpf6ddo1_250.gifv PLS KEEP SENDING THEM!!!! (っ˘з(˘⌣˘ ) ♡ I'm on cloud 9 (♡°▽°♡)

gothicchic
1599521051000

https://66.media.tumblr.com/9b6fb6039b8055232f75ae433b7dc9fc/tumblr_inline_pqnaarQIoK1w5gohs_250.gif

I keep finding strawberry related things and i have to send them>:(

narkotin
1599474803000

i love you ♡ ( ̄З ̄)

hyperchromatic
1599461818000

i love your page >.<

gothicchic
1599434310000
narkotin
1599381988000

OMG THANK Q SM \(≧▽≦)/ UR PAGE IS AMAZING (✧ω✧) THX 4 THE ADD ^^

gothicchic
1599341476000

I love your page sm!!ヾ(≧∀≦☆)

CreepypastaEmperor
1599319577000

I am the lord of all unholy gifts. Dost thou desire power for thine self? Beauty? Pleasure? Revenge? Any dark wish or twisted desires that lie within thine heart can be arranged for, for a reasonable price of course.

c4lories
1594969053000

thank you for becoming an organ doner.

(95/100)