Home | All Fwiends | Random | Online | Music | Blog | Search

Wilbur foot

"Bes fren"

Gender Fluid
100 years old
United States
Last Login:
1618140642000
Contacting Wilbur foot
Send Message
Report
Add to fwiends
Block
Song: Lost in a Flower Field

Wilbur foot is in your extended network

Wilbur foot's blurbs

About me:

who made the amogus memes i will sue

"Did you just copy and paste the entire code from your other account on 2 this one?"
...
ₙₑₓₜ qᵤₑₛₜᵢₒₙ
anyways-

im eating ravioli from 𝓒𝓱𝓮𝓯 𝗕𝗢𝗬𝗔𝗥𝗗𝗘𝗘, with a t̸̡̻̠̯̭͈̱̍ò̵̥̥̹̤̟̼̬́̏̆̓̕̚͜͝o̷͇̠̳̫̖͙̖̭̞̖͑͋̈t̷̜̩͕̩͉̱͈̟͈̤̏̇̾̍͠h̵̒̍̈́̇̔͊͒ṗ̴̼͙̝̝̫̝̖̐̊i̴̡̥̹̝̦̕c̶̩̳͈͕̪̯̹̰͝ķ̶̛͂̔̽͌͋̈́̀͝.

i wanna change my mp3 but the song is so like 𝙤𝙤𝙤𝙤 meanwhile the one i wanna change it 2 is like ⋊ЯAᙠ ⋊ЯAᙠ

IM IN THE CEILING??? BUT- UR IN- HER- TWITCH CHAT??????

butiful, buterful, btful, bitiful, pls-

Aro/ace btw

heres a picture of Flower bc i love her
THE PICTURE STPED WORKINF IM GONNA CRYG

Who I'd like to meet:

i dont know ^^

Wilbur foot's Fwiends Space
Wilbur foot has 140 fwiends.
View All Wilbur foot's Fwiends
Please login to leave a comment.
Comments
Wilbur foot
1618056913000

TANKZ U A BUNCHIEZ!!!!11!!

Tat_Rice!
1618056797000

Man, I really do lovin your vibe

t a m m y
1615187321000
Wilbur foot
1614653332000

blobfish

Darthcitsym
1614651402000

Shoes

Wilbur foot
1614576745000

TANKZ U SO MUCHIEZ!!!1!!

Colbykay6
1614576641000

Heyyy,thx 4 the comment lol I also love ur pageeee<33

Wilbur foot
1614513720000

AAAWHADBWKDAB TANK U SO MUCHIEZ!1!!!!

AL1C3CHR
1614513626000

UR PAGE IS SO SWAG!!! I LOVE IT SM<33

Wilbur foot
1614428243000

SWSWWSW TANKZ U SM!!11!

an.gelicblue
1614428126000

tyy for the add! CUTE BEE PFP AND PAGEE!

Wilbur foot
1614339782000

yes, you may live here :D

SnailyVitch
1614339373000

so cute page meow
can i live here?

Wilbur foot
1614338787000

OMGZ TANKZ U SM!!

gurrwufz
1614338725000

CUTE PAGE :DD THx 4 THE ADD

Wilbur foot
1614254491000

AAA tankz u!1!

mushsoom
1614235019000

your page is sooo amazing i can't!! <3

Wilbur foot
1614216909000

AAA tankz u!!! hopez u feel very much better soonz!!

hey_socks
1614216621000

pls tysm for the comment i was feeling rather sad today and that make me happy <3 ur profile is amazing

Wilbur foot
1613912766000

Tankz you, i hope 2 rule the world some day with this power

Catamite
1613912613000

ur username is ethereal i hope u know

Wilbur foot
1613912500000

TANKZ U SO MUCH BES FREN

mA R a
1613912337000

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
YOURRR PAGEEE ISSSS SOOOOOOO AWESOMEEEE
LOVINGGG THE SONGGGGG
AGAHAHAHAHAHHAHAHA
AND THE STICKERRRR
JAJAJAJJA

Wilbur foot
1613741677000

SWSSQSW TANKZ UZ ZO MUCHIEZ!1!!1

Wilbur Soot.
1613668432000

STOP THIS IS SO COOL WHAT

Wilbur foot
1613655074000

omg thankz so muchiez besti

quiddityreor
1613614100000

thanks for the add back !! ur account is such a trip but i luv it. pop off icon

TinCS
1613374584000
sarahXhenny
1613283518000

thank you for the nice comment, wilbur foot.

i hope you enjoy myspace.

Absolutecrying
1613282040000

HELLOZ ME!!!!!!!!!!!!1

Tom
1613280601000

Thanks 4 the add!

(31/100)